תביעות סיעוד – כי מה ששלכם שלכם

אנו נטפל ביקירכם כמו משפחה!

החיים הם יפים ודינמיים אך יותר מהכול הם שבריריים ולכן לא פעם אנו אומרים או שומעים את צמד המילים "העיקר הבריאות" שאנו נוטים להסכים עמן אך לא ממש מבינים עד כמה זה נכון עד שקורה משהו. יחד עם זאת , יש לא מעט אנשים שבוחרים להיערך לתרחישים קשים ולהשקיע בפוליסות ביטוח שונות על מנת להבטיח לעצמם "תעודת ביטוח" במידה והם אי פעם יזדקקו לליווי בתפקוד היומיומי ובסיוע בפעולות הבסיסיות ביותר. למרות שהנטייה הטבעית היא לחשוב שמקרים סיעודיים הם רק בקרב קשישים והמגזר השלישי (ולכן אין לנו ממה לדאוג), לצערנו גם צעירים וילדים יכולים למצוא את עצמם בסיטואציות קשות ולאבד את יכולת התפקוד שלהם בעקבות תאונות קשות ומחלות שונות.

הסיבה לכך שפוליסות ביטוח הן דבר חשוב ואף הכרחי זאת כיוון שכאשר קורה משהו ואנו נזקקים לסיעוד, על חברת הביטוח (שבה רכשתם את הפוליסה) להעביר תשלומים חודשיים שיכסו את  הוצאות הסיעוד וזה בין אם מדובר במעבר למוסדות סיעוד שונים, או לחילופין בשירותי טיפול סיעוד במקום המגורים של המטופל. יחד עם זאת, לא פעם חברות הביטוח (שבהן השקענו סכומים לא מבוטלים במיוחד למטרה זו) מנסות להתנער מן האחריות ולבטל את הדרישות שלנו בנימוקים ותואנות שונות.

מהן הטענות הנפוצות של חברת הביטוח לאי תשלום?

סייג בחבות- במקרה כזה, חברת הביטוח תנסה לטעון כי הפוליסה אינה כוללת את המקרה או המצב הרפואי שגרם לאי תפקוד של הלקוח ולכן הם אינם אחראים לקחת חלק בתשלומי הטיפול.

מרמה ואי גילוי נאות- במקרה (נפוץ) זה חברת הביטוח תטען שהמטופל רכש את פוליסת הביטוח והסתיר במכוון את מצבו הרפואי שהוביל למצבו הקיים, ולכן הם אינם אחראים או מחויבים לסייע ולהעביר תשלומים.

אי תשלום פרמיות (דמי ביטוח) –טענה זו היא יכולה להיעשות על ידי חברת הביטוח אך ורק כאשר הם יכולים להוכיח כי הטוען לפוליסה לא ביצע תשלומים לחברת הביטוח ולכן הוא אינו זכאי לסיועם. יחד עם זאת, מקרים מסוג זה לרוב מלווים בתהליכים משפטיים ומורכבים.

מהי ההגדרה של אי תפקוד ואי היכולת לבצע פעולות בסיסיות, ומתי ניתן להגיש תביעת סיעוד?

ובכן, כל אדם מבצע פעולות אלמנטריות שהן חלק מהתפקוד הבסיסי היומיומי שלו. כאשר אנו נקלעים לסיטואציה רפואית בהן אנו מאבדים את היכולת לבצע לפחות שלושה מהן, אלו אנו נכנסים להגדרה של אי תפקוד וזכאים לסיעוד.

הפעולות הנמדדות הן: היכולת ללכת, להתקלח ולהתרחץ, לאכול, לשכב ולקום, לאכול, ולשלוט בסוגרים שלנו. מדובר בתנאים הכי בסיסיים שלנו בתור בני אדם, וחשוב מכך, ביכולת או אי היכולת שלנו להתנהל באופן עצמאי.

מעוניינים להגיש תביעת סיעוד ולא יודעים איך, הכירו את חברת מגן

אם הנכם זקוקים לפוליסה שלכם ונותרתם לבד במערכה ניתן להבין שאתם מרגישים חוסר אונים משווע בנסיבות לא קלות מלכתחילה. לשם כך יש את חברת "מגן מומחים" שמתמחה בתחום תביעות סיעוד מול חברות הביטוח. חשוב שתדעו שאנכם עומדים לבד ושמגן יסייעו לכם לקבל את מלוא הזכויות המגיעות לכם. מדובר בחברה עם רקע וניסיון של שנים בתחום ניהול תביעות הסיעוד.

הצוות המקצועי שלהם מורכב ממומחים המכירים את תחום הביטוח הסיעודי לעומק ומנהלים מידי חודש למעל מ-100 תביעות ביטוח. אחוזי ההצלחה של חברת מגן הם גבוהים במיוחד והם תוצאה ישירה של מקצועיות ללא דופי, נחישות ומוטיבציה, והכי חשוב, רצון אמיתי לסייע לכם במאבק שלכם. מדובר בחברה שלא מסייעת רק למקרים "קלים", ומגישה תביעות מול כל חברות הביטוח, מסייעת גם עבור תביעות שנדחו, ונאבקת למען הזכויות שלכם גם כאשר מדובר במחלות קשות ובמקרים מסובכים.

זקוקים לסיוע בתביעת סיעוד נגד חברת הביטוח?

לפרטים נוספים כנסו לאתר שלנו, חברת מגן מומחים > https://www.magenexperts.co.il/

 

קרדיט PEXELS

 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

היחידה לסיעוד

היחידה לסיעוד

היחידה לסיעוד היא חברת סיעוד ותיקה ומקצועית, העובדת בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים בישראל ועם עוד שורה של ארגונים בענף הרפואה והביטוח
החברה מספקת את כל שירותי הסיעוד לרבות עובד סיעוד צמוד 24/7, סיעוד נקודתי, אחות לילה, אחות סיעוד לאחר ניתוח, שירות אחות מוסמכת בבית הלקוח ועוד

ביחידה לסיעוד ישנה רמה גבוהה של האנשים שמהם בנוי הארגון הזה – צוות של אחים ואחיות מסורים ואכפתיים, בעלי הכשרה מקצועית רשמית בתחום הסיעוד ובעלי ניסיון רב בעבודה עם אנשים מבוגרים, נכים ואפילו צעירים הזקוקים לשירותי סיעוד קבועים או זמניים. היחידה לסיעוד מתנהלת על פי מתודולוגיות סדורות שאותן בנתה החברה בעצמה לאורך שנים ארוכות של עבודה בתחום הסיעוד. מתודולוגיות אלה מיועדות להבטיח לכל לקוח את חוויית השירות הטובה ביותר, לה כל אחד מכם מצפה כאשר הוא שוכר איש שילווה את היקרים לו מכל.

התקשרו עכשיו