הסעות עובדים – שירות חשוב מאין כמוהו

אנו נטפל ביקירכם כמו משפחה!

לא בטוחים עד כמה השירות של הסעות עובדים יכול להיות מועיל עבורכם? אמורה להיות סיבה שבגללה חלק לא קטן מהחברות מציעות שירותי הסעה לעובדיה. כל חברה רוצה להרוויח כסף, ולא למצוא את עצמה במצב שבו היא עושה טעויות קריטיות. אז מהן הסיבות שגורמות לאותן חברות לבחור דווקא באפשרות הזאת? אנו נשמח להציג לכם את המשמעויות של השירות הזה. משמעויות שימחישו לכם בין היתר עד כמה הוא נחוץ אפילו עבור עסקים קטנים עם כמות מעוטה של עובדים.

 

שירותי הסעות יקל על עובדים ללא רישיון

יש לכם בעסק עובדים שאין להם רישיון? עליכם לקחת בחשבון כי עבורם להגיע לעבודה זוהי משימה לא קלה בכלל. אותם עובדים ימצאו את עצמכם מבזבזים שעות ארוכות בנסיעה בתחבורה ציבורית על מנת להגיע לעבודה. למה שלא תקלו עליהם להגיע בקלות לעבודה, ולהתחיל את הבוקר ברגל ימין? כל מה שאתם צריכים לעשות זה להציע להם שירותי הסעה. אותם עובדים בוודאי יבחרו באפשרות הזאת ולא באפשרויות אחרות.

 

תאפשרו לעובדים להתחיל את היום בזמן

עוד סיבה שכיחה שבגללה לא מעט בעלי עסקים בוחרים באפשרות של הסעות עובדים היא על מנת להתחיל את היום בזמן. כאשר העובדים מגיעים באופן עצמאי למקום העבודה, הם עלולים להתחיל את הבוקר באיחור. ברגע שיש הסעה מסודרת שלוקחת את העובדים למקום העבודה, לא אמורות להיות סיבות לעיכובים. כל העובדים מגיעים ביחד למקום העבודה, ומתחילים את היום בזמן שנכון לכם. בתור בעלי העסק אתם אלה שאמורים לקבוע מתי תרצו שכולם יתחילו לעבוד.

 

כך תוכלו להעסיק עובדים מכל הארץ

איך ניתן לזהות חברה טובה ומקצועית? על סמך האיכות של האנשים שעובדים בה. אם חברה מסוימת מעסיקה אנשים מנוסים, אוטומטית יהיה ניתן לראות זאת בא לידיי ביטוי. אך אם לא תציעו שירותי חברת הסעות לעובדים, תמצאו את עצמכם משתרכים מאחורי כל המתחרים. ברגע שיש לכם שירותי הסעה המיועדים לעובדים, תוכלו להעסיק עובדים מכל הארץ. המשמעות היא שלא תהיה לכם אף מגבלה, ותוכלו להביא אליכם את האנשים הכי טובים שיש,

 

עובדים מרוצים יעבדו טוב יותר

בוודאי הבחנתם כיצד חברות גדולות מפנקות את העובדים על מנת שהם יהיו מרוצים. למה שחברות גדולות כל כך ישקיעו מיליוני שקלים על הטבות שונות ומגוונות? הסיבה לכך היא שעובדים מרוצים פשוט יעבדו הרבה יותר טוב. אומנם אתם לא יכולים להשקיע מיליוני שקלים על הטבות, אך כן תוכלו להשקיע על הסעות עובדים. באמצעות הסעה תוכלו לגרום לכך שהעובדים ירגישו הרבה יותר טוב. תוכלו לראות את זה בא לידיי ביטוי באופן העבודה שלהם ובשביעות הרצון של הלקוחות. העובדים הם הפנים של העסק, ולכן חובה עליכם לדאוג להם על מנת שהם ישדרו זאת גם ללקוחות.

גמבורג הסעות מקבוצת : RENT A BUS ISRAEL

מעוניינים להתייעץ ? פנו ישירות אל שי גמבורג 050-4445500

 

 

 

 

PEXELS
אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לסיעוד
היחידה לסיעוד

היחידה לסיעוד היא חברת סיעוד ותיקה ומקצועית, העובדת בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים בישראל ועם עוד שורה של ארגונים בענף הרפואה והביטוח
החברה מספקת את כל שירותי הסיעוד לרבות עובד סיעוד צמוד 24/7, סיעוד נקודתי, אחות לילה, אחות סיעוד לאחר ניתוח, שירות אחות מוסמכת בבית הלקוח ועוד

ביחידה לסיעוד ישנה רמה גבוהה של האנשים שמהם בנוי הארגון הזה – צוות של אחים ואחיות מסורים ואכפתיים, בעלי הכשרה מקצועית רשמית בתחום הסיעוד ובעלי ניסיון רב בעבודה עם אנשים מבוגרים, נכים ואפילו צעירים הזקוקים לשירותי סיעוד קבועים או זמניים. היחידה לסיעוד מתנהלת על פי מתודולוגיות סדורות שאותן בנתה החברה בעצמה לאורך שנים ארוכות של עבודה בתחום הסיעוד. מתודולוגיות אלה מיועדות להבטיח לכל לקוח את חוויית השירות הטובה ביותר, לה כל אחד מכם מצפה כאשר הוא שוכר איש שילווה את היקרים לו מכל.

התקשרו עכשיו

שמירות בתתי חולים או בתי אבות,
השמות בבתי אבות סיעודים ותשושי נפש

*לא מטפלים בפניות בנושא – עובדים זרים