חברות סיעוד בעומר

אנו נטפל ביקירכם כמו משפחה!

 

חברות סיעוד בעומרכולנו היינו שמחים לו לא היינו נזקקים לעולם לשירותי סיעוד, אלא שעבור רבים מאיתנו מדובר במציאות הכרחית שפוגשת אותנו בגילאים מאוחרים. אם גם אתם או אחד מבני משפחתכם נתקל במציאות זו בימים אלה, אתם לבטח עסוקים כעת בבחירת חברת הסיעוד דרכה תוכלו לקבל את שירותי הסיעוד הנדרשים לכם ובשורות הבאות תוכלו לקבל מידע חשוב שיוכל לסייע לכם בבחינת חברות סיעוד בעומר ובבחירת חברת הסיעוד המתאימה לכם ביותר.

 

חברות סיעוד בעומר – סוגים שונים של סיעוד

הדבר הראשון שצריך להגדיר בבחירת חברות סיעוד בעומר הוא סוג הסיעוד לו אתם נדרשים. ככלל, ישנו סיעוד רפואי וישנו סיעוד תפקודי. סיעוד תפקודי הוא סיעוד שמיועד לסייע לאדם מבוגר להתנהל בחיי היום יום שלו ולבצע פעולות קיומיות בסיסיות כמו התלבשות, רחצה, אכילה, ניקיון הבית, טיול בחוץ וכן הלאה. במקרים אלה לא קיים מרכיב רפואי שמחייב השגחה רפואית צמודה. לעומת זאת, סיעוד רפואי הוא סיעוד שכולל בתוכו גם מרכיב רפואי מקצועי בנוסף למרכיב התפקודי. אנשים הזקוקים לסיעוד רפואי, זקוקים בדרך כלל גם לסיעוד תפקודי ובנוסף לכך גם לאיש מקצוע שיספק להם השגחה רפואית צמודה, ביצוע בדיקות רפואיות שוטפות כמו לחץ דם, דופק, חום וכן הלאה, נטילת תרופות בצורת כדורים או זריקות, לקיחת דם לבדיקות, ליווי לטיפולים רפואיים וכן הלאה.

ישנם גם לא מעט מקרים סיעודיים של אנשים הסובלים ממחלה קשה, לאו דווקא בגילאים מבוגרים. במקרים אלה נדרש גורם רפואי מקצועי לביצוע מגוון רחב של פעולות טיפול רפואיות, לרבות פיזיותרפיה, טיפול במערכות נשימה, תפעול מכונות רפואיות ביתיות וכן הלאה. כאשר אתם בוחנים חברות סיעוד בעומר, חשוב מאוד שתבחנו אותן על בסיס סוג שירות הסיעוד הדרוש לכם. ישנן חברות שנחשבות לטובות ביותר בתחום הסיעוד התפקודי ויכולות להעמיד לרשותכם מטפלת מקצועית ומסורה ללא הסמכה רפואית מקצועית, אך אינן מתאימות במקרים של סיעוד רפואי ולהיפך.

 

https://www.youtube.com/watch?v=35idK5e-RbM&ab_channel=%D7%90%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%92-%D7%A9%D7%A4%D7%99%D7%A8%D7%90%2C%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93%D7%A2%D7%95%22%D7%93

 

איך נכון לבחור חברת סיעוד בעומר?

מן הסתם, ממש כמו כל שירות אחר שאנו מזמינים מנותני שירותים שונים, גם במקרה של שירותי סיעוד למחיר יש תפקיד מכריע וזה בהחלט לגיטימי לנסות לאתר את ספק השירות במחיר הזול ביותר. יחד עם זאת, במיוחד בשירותים שקשורים לאיכות החיים שלנו ולבריאותנו, אנחנו לא רוצים להפריז בחשיבות שאנו מעניקים לסוגיית המחיר, בטח לא על חשבון רמת השירות. כדי לבחור חברת סיעוד שמתאימה לכם, כדאי תחילה לנסות ולקבל המלצות על חברות סיעוד בעומר, המלצות שאותן תוכלו לקבל מחברים, בני משפחה, מכרים, שכנים וכדומה. אלו הן המלצות אישיות המבוססות על חוויה אישית שעליה יכול לספר לכם הממליץ בעקבות שירות כזה בו הוא או מי מבני משפחתו השתמש בעבר. לחילופין, וזאת כבר אופציה טובה יותר, כדאי לנסות ולהשיג גם חוות דעת מקצועיות על חברות סיעוד בעומר, חוות דעת שאותן תוכלו לקבל מרופא המשפחה, הרופא המטפל בבית החולים, אחות קופת החולים או כל איש רפואה או סיעוד אחר שאתם סומכים על דעתו. חוות דעת מקצועית כזאת תוכל בהחלט לכוון אתכם לחברה מומלצת שתוכלו לתת בה את אמונכם.

ואחרי שאמרנו את זה, אי אפשר להתעלם מהעובדה שגם למחיר יש תפקיד מרכזי בקבלת ההחלטות בתהליך בחירת חברות סיעוד בעומר. על כן, בהחלט מומלץ לבצע השוואת מחירים בין שתיים או שלוש חברות סיעוד, לבחון את רמת השירות שמציעה כל אחת מהן ואת כל הפרמטרים החשובים שעליכם לבחון ואשר עליהם תוכלו ללמוד מהרופא המטפל או מהאחות בבית החולים או בקופת חולים. לאחר שיש בידיכם את כל המידע, תוכלו לשקלל את כלל הנתונים ולבחור בחברה שמספקת לכם את האיזון הטוב ביותר בין מחיר נוח והוגן ובין שירות בסטנדרטים להם אתם מצפים.

 

בחרתם חברת סיעוד בעומר – האם אפשר להחליף?

חברות סיעוד מומלצות בעומרהתשובה היא בהחלט כן, אם כי לא כדאי להתייחס לנושא בקלות ראש. שירותי סיעוד הם שירותים הניתנים באופן אישי מאוד, לרוב אינטימי, בין בני אדם. בהתאם לכך, ישנה חשיבות רבה לחיבור האישי בין המטפל והמטופל וליכולת שלהם לפתח ביניהם מערכת יחסים ארוכת טווח. מהסיבה הזאת, לא כדאי לגשת למשימה של בחירת חברות סיעוד בעומר מתוך מחשבה שתמיד אפשר להחליף. זה נכון שתמיד אפשר להחליף אבל זה מאוד לא רצוי. על כן, כדאי להשקיע את עיקר המאמץ בבחירה הראשונית של חברת הסיעוד, לקחת בחשבון את כל השיקולים הכלכליים והאישיים ולקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון. יחד עם זאת, גם במקרים כאלה בהחלט ייתכן מצב בו הבחירה התבררה בדיעבד כבחירה שגויה. במקרה כזה, חשוב להבין היכן נעוצה הבעיה.

במקרים רבים, הבעיה מסתכמת בחוסר חיבור וחוסר כימיה בין המטופל ובין המטפל שנשלח אליו. במקרים אלה, אין בהכרח צורך להחליף את חברת הסיעוד. אפשר פשוט להעלות את העניין מול האחראים ולבקש שיחליפו את המטפל. לרוב, מהלך פשוט זה יכול להסדיר את הבעיה ולבסס מערכת יחסים חמה ואינטימית עם מטפל קבוע לשביעות רצונו של המטופל. יחד עם זאת, אם הבעיה היא יותר תפעולית, בעיה שנעוצה בסטנדרטים של שירות, של עמידה בהתחייבויות שניתנו לכם מלכתחילה וכדומה ואם די ברור לכם שהחלפת מטפל לא תפתור את הבעיה, אתם בהחלט יכולים להחליף את חברת הסיעוד שבחרתם בחברת סיעוד אחרת. יחד עם זאת, בכל החלפה כזאת שאתם מבצעים בין חברות סיעוד בעומר, היכולת שלכם להחליף שוב ושוב הולכת ומצטמצמת, שכן מה שבאמת דרוש לכם או לבן משפחתכם המטופל, זה שקט נפשי, קביעות ותחושה של בטחון. התנהלות של החלפות תדירות לא תתרום בשום צורה ודרך לפיתוח תחושות אלה ולכן מומלץ להמעיט בהן עד כמה שניתן.

 

חברות סיעוד בעומר – האם ישנה השתתפות של קופת החולים?

איך לבחור חברות סיעוד בעומרהתשובה היא שישנם מקרים בהם קיימת השתתפות של קופת החולים ו/או של המוסד לביטוח הלאומי סביב מימון שירותי סיעוד, אבל השתתפות זו לא חלה בכל המקרים ולרוב גם אינה מכסה חלק ניכר מהעלות שלו. כל עוד מדובר בסיעוד תפקודי, במרבית המקרים יהיה עליכם לממן את השירות בעצמכם באופן מלא, אלא אם רכשתם מבעוד מועד ביטוח בריאות פרטי המכסה גם מקרים של סיעוד. במקרים של סיעוד רפואי, ייתכן שתוכלו ליהנות מהשתתפות רחבה יותר, גם מצד קופת החולים וגם מצד הביטוח הלאומי. השתתפות זו יכולה לבוא לידי ביטוי כקצבה חודשית קבועה או כמכסת שעות של מטפלת הנשלחת אליכם מספר ימים בשבוע.

את כל הנושא של השתתפות וסיוע כלכלי במימון שירותי סיעוד, כדאי לברר עם גורם מקצועי על מנת להבטיח שאתם מכירים ומבינים את כל האפשרויות העומדות בפניכם. יחד עם זאת, בסופו של דבר יהיה עליכם לקבל את העובדה שמדובר בשירות הכרחי ושיהיה עליכם להוציא עבורו כסף מהכיס. חברות סיעוד בעומר יכולות לתרום לכם גם מהידע שלהן וגם כמובן מהשירותים שלהן, על מנת לסייע לכם לקבל את השירות הטוב ביותר, אם כי את כל הבדיקות השונות אתם רוצים לבצע מול גופים ניטרליים ונטולי אינטרס במקרה הספציפי. רופא בית החולים, אחות מוסמכת ואפילו רופא המשפחה יכולים בהחלט לסייע לכם בכך.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לסיעוד
היחידה לסיעוד

היחידה לסיעוד היא חברת סיעוד ותיקה ומקצועית, העובדת בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים בישראל ועם עוד שורה של ארגונים בענף הרפואה והביטוח
החברה מספקת את כל שירותי הסיעוד לרבות עובד סיעוד צמוד 24/7, סיעוד נקודתי, אחות לילה, אחות סיעוד לאחר ניתוח, שירות אחות מוסמכת בבית הלקוח ועוד

ביחידה לסיעוד ישנה רמה גבוהה של האנשים שמהם בנוי הארגון הזה – צוות של אחים ואחיות מסורים ואכפתיים, בעלי הכשרה מקצועית רשמית בתחום הסיעוד ובעלי ניסיון רב בעבודה עם אנשים מבוגרים, נכים ואפילו צעירים הזקוקים לשירותי סיעוד קבועים או זמניים. היחידה לסיעוד מתנהלת על פי מתודולוגיות סדורות שאותן בנתה החברה בעצמה לאורך שנים ארוכות של עבודה בתחום הסיעוד. מתודולוגיות אלה מיועדות להבטיח לכל לקוח את חוויית השירות הטובה ביותר, לה כל אחד מכם מצפה כאשר הוא שוכר איש שילווה את היקרים לו מכל.

התקשרו עכשיו

שמירות בתתי חולים או בתי אבות,
השמות בבתי אבות סיעודים ותשושי נפש

*לא מטפלים בפניות בנושא – עובדים זרים