מה צריך לבחון לפני שרוכשים מיטה סיעודית?

אנו נטפל ביקירכם כמו משפחה!

כאשר בן משפחה הופך לסיעודי, הדבר הראשון שתרצו לעשות זה להחזיר אותו לבית. על מנת שתוכלו להחזיר אותו להיות יהיה עליכם לדאוג כי תהיה לו את האפשרות לחיות בבית. על מנת שזה יקרה יהיה עליכם לרכוש עבורו יהיה עליכם לבצע כל מיני התאמות שונות. אחת מההתאמות החשובות ביותר תהיה החלפת המיטה הישנה במיטה חדשה המיועדת לאנשים סיעודיים. מיטה סיעודית היא מיטה מיוחדת שתאפשר לאותו אדם לקבל את הטיפול האולטימטיבי. אך מה אתם צריכים לבדוק כאשר אתם ניגשים לרכוש מיטה שכזאת? יש כל מיני דברים קטנים שחובה לבחון אותם לפני הרכישה עצמה.

 

מיטה שמעניקה בטיחות

אדם סיעודי יתקשה מאוד לבצע פעולות שונות שנועדו לשמור על עצמו. מספיק שלא יהיו לידו מישהו לכמה שניות, והמציאות עלולה להיות שונה בתכלית. מהסיבה הזאת בעת רכישת מיטות סיעודיות יהיה עליכם לדעת כי הן מיטות בטוחות. כלומר כאלה שלא מסכנות את האדם הסיעודי שישן עליהן באופן קבוע. על מנת לשמור על הבטיחות ישנו צורך להתקין מעקה מיוחד שמונע נפילה מהמיטה. עבור אדם שמתקשה לבצע פעולות בסיסיות, הנפילה מהמיטה היא דבר שיכול לקרות. על ידי הימצאותו של מעקה בטיחות יהיה ניתן למנוע מהמצב הזה לקרות. כמובן שיש עוד לא מעט רכיבים אחרים שאמורים לשמור על הבטיחות של האדם שנמצא על המיטה. זה מה שמבדיל בין המיטה הזאת לבין מיטה רגילה.

 

כוונון המיטה למצבים שונים

עוד הבדל בין מיטה סיעודית לבין מיטה רגילה בא לידיי ביטוי באפשרויות הכוונון הרבות. זה נכון שיש גם מיטות רגילות שניתן לכוונן אותן, אך במיטה שכזאת זה בגדר חובה. אדם סיעודי יכול לבלות את רוב שעות היממה על המיטה מסיבות כאלה ואחרות. כאשר מכווננים את המיטה למצבים שונים יהיה אפשר להעביר אותו לתנוחות שונות. כל זאת מבלי שתצטרכו להרים אותו מהמיטה או לעשות פעולות שעלולות לסכן אותו. מיטות סיעודיות שלא מתכווננות יהיו כאלה שלא יספקו את הסחורה על אמת. אתם לא תרצו לרכוש מיטה שכזאת שלא תוכלו לנצל אותו למצבים שונים.

 

הנוחות של המזרן

כמו כל מיטה, גם בעת רכישת מיטה סיעודית יהיה צורך לבחון היטב את המזרן. המזרן במיטה חייבת להיות מזרן נוח, כזה שהאדם הסיעודי יוכל לשכב עליו במשך זמן רב. הרי אנשים סיעודיים לא קמים הרבה מהמיטה, יתרה מכך הם עלולים לסבול מבעיות גב. המזרן המיוחד אמור לספק את התמיכה הנדרשת, ולמנוע סיטואציות שבהן תהיה החמרה במצב. בנוסף לבעיות הקיימות לא תרצו להוסיף עוד בעיות שיגרמו לכם לדאגות נוספות. המזרן חייב להיות כזה שמתאים לאדם הסיעודי ששוכב עליו. תוכלו לבחון מספר מזרנים עד אשר תגיעו למזרן שיהיה המזרן האידיאלי.

 

העלות של מיטה סיעודית

רגע לפני הרכישה יהיה עליכם כמובן להתייחס גם לעלות של המיטה. הרי לא תרצו לשלם סכום גבוה מאוד על רכישת מיטה סיעודית עבור בן המשפחה. נדגיש כי אסור להתפשר, מיטות סיעודיות חייבות להיות באיכות הגבוהה ביותר. אך מצד שני, מוטב כי יהיה לכם תקציב מוגדר שיקבע את הקווים האדומים שלכם. השוואת מחירים בין חברות שונות המייצרות מיטות סיעודיות תקדם אתכם עוד צעד אל עבר השגת המטרה. אל תיתנו למציאות לבלבל אתכם יתר על המידה, גם בלחץ של זמן תבחנו היטב את המחיר. תבינו מה אתם אמורים לקבל ביחס למחיר שאותו אתם נדרשים לשלם. אם המחיר יהיה גבוה לכם מידיי, תמיד תוכלו למצוא אלטרנטיבות אחרות.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לסיעוד
היחידה לסיעוד

היחידה לסיעוד היא חברת סיעוד ותיקה ומקצועית, העובדת בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים בישראל ועם עוד שורה של ארגונים בענף הרפואה והביטוח
החברה מספקת את כל שירותי הסיעוד לרבות עובד סיעוד צמוד 24/7, סיעוד נקודתי, אחות לילה, אחות סיעוד לאחר ניתוח, שירות אחות מוסמכת בבית הלקוח ועוד

ביחידה לסיעוד ישנה רמה גבוהה של האנשים שמהם בנוי הארגון הזה – צוות של אחים ואחיות מסורים ואכפתיים, בעלי הכשרה מקצועית רשמית בתחום הסיעוד ובעלי ניסיון רב בעבודה עם אנשים מבוגרים, נכים ואפילו צעירים הזקוקים לשירותי סיעוד קבועים או זמניים. היחידה לסיעוד מתנהלת על פי מתודולוגיות סדורות שאותן בנתה החברה בעצמה לאורך שנים ארוכות של עבודה בתחום הסיעוד. מתודולוגיות אלה מיועדות להבטיח לכל לקוח את חוויית השירות הטובה ביותר, לה כל אחד מכם מצפה כאשר הוא שוכר איש שילווה את היקרים לו מכל.

התקשרו עכשיו

שמירות בתתי חולים או בתי אבות,
השמות בבתי אבות סיעודים ותשושי נפש

*לא מטפלים בפניות בנושא – עובדים זרים