דרושים מטפלות לקשישים פרטי

אנו נטפל ביקירכם כמו משפחה!

שלא נדע, אבל לעיתים, בן המשפחה הקשיש שלנו זקוק לעזרה. זו לא רק עזרה קטנה אלא סיוע הרבה יותר צמוד, זמין ולאורך רוב שעות היום. ברבים מהמקרים, המשפחה מתגייסת לסייע. אולם עם כל הרצון הטוב, המעמסה יכולה להיות כבדה מידי. בין אם זה רק שמירה על בטחונו האישי בשעות היום ובין אם זה רק ליווי במטלות בוקר יומיומיות, כמו ניקיון, כביסה וכד'- זו משימה קשה, שכן לכולנו יש במקביל גם חיי משפחה, עבודה ועיסוקים, שלא מאפשרים לנו להקדיש את כל זממנו לנושא בצורה טובה.

דרושים מטפלות לקשישים פרטי

המצב קשה עוד יותר כאשר הליווי הוא אינטנסיבי ואינטימי יותר. למשל גם בשעות הלילה או סיוע במשימות כמו רחצה, האכלה וכד'. למעשה, רובנו חושבים שיהיה קשה לנו להתמיד לאורך זמן, כאשר מצבו של הקשיש אינו מאפשר לו ביצוע מטלות פיזיות או תפקוד בחיי היום יום לשארית החיים אבל למען האמת, נתקשה לתת מענה, כבני משפחה, גם לפרקי זמן קצרים, למשל אחרי ניתוח שעובר הקשיש, מחלה רגעית וכד'.

לכן התחום של דרושים מטפלות לקשישים פרטי, הפך לכל כך נצרך וכל כך מבוקש. לצערנו, כמו כל דבר שהופך מבוקש, גופים לא מקצועיים לוטשים אליו עיניים כאשר ההסתכלות שלהם היא רק דרך החור שבגרוש, בלי לתת משקל רב, לרמה המקצועית, השרירותית ולרצון להיטיב באמת עם הקשיש. לאור מצב זה, גם אנשים פרטיים, מציעים עצמם באמצעות מודעות דרושים מטפלות לקשישים פרטי. זה כבר מצב מורכב בהרבה שכן, חוסר הפיקוח והמקצועיות יכול להיות בעוכרי כולם.

 

גב חזק ומסודר

כאשר אנו מפרסמים מודעת דרושים מטפלות לקשישים פרטי, עלינו לדעת, שאנו נקבל תשובות מאנשים פרטיים. הם יכולים להיות מצוינים, אבל וזה אבל גדול, אין מאחוריהם שום גב מקצועי, מנהלתי ואחראי. ודבר זה יכול להיות כל כך בעייתי. ראשית בבחירה של האנשים, בתהליך המיון שלהם. האם מי שנענה למודעת דרושים מטפלות לקשישים פרטי אכן בנויה ומסוגלת להתמודד עם כל הקשיים הכרוכים בטיפול קשיש? והאם היא רגישה מספיק לכל הניואנסים והדקויות הכרוכות בטיפול?

בנוסף, אין באמת מאחוריהם גוף שמפקח עליהן. שבודק את רמת וטיב השירות שלהן. שהן אכן מבצעות את כל הדרוש. ברבים מן המקרים, לא נוכל לקבל מהקשיש פידבקים על איכות הטיפול ולכן הביקורת וההקפדה הם חשובים. זה אומר שגם נדרש מערכת מקצועית מאחוריה. כזו שמעדכנת, מדריכה וממקצעת את המטפלים שלה. אנחנו רוצים מטפלת טובה ולא בינונית.

התאמה לצרכים

שידוך מטפלת לקשיש דומה לשידוך בין בני זוג. אי אפשר לזרוק "על עיוור" את כולם לסיר אחד ולקוות שהתבשיל יצא טוב ומדויק. יש צורך לבחון באמת את ההתאמה. ההתאמה, צריכה להביא בחשבון גם את הצרכים הייחודיים של הקשיש וגם את היכולות של המטפלות. הן ברמת הרמה המקצועית, הן ברמת הרגישות, הן ברמת התקשורת והשפה ובעוד משתנים רבים ונוספים. בירור ובדיקה זו, אפשרית רק על ידי חברת סיעוד גדולה שיש לה מאגר רחב של מטפלות. כאשר אתם מקבלים מישהו שנענתה למודעת דרושים מטפלות לקשישים פרטי, הבחירה שלכם נפגמת. תוכלו לראות אולי 3-4 מטפלות במקסימום ולא לבחור מהיצע רחב. 

רקע רפואי שפות וכישורים

חברות הסיעוד הגדולות, יכולות לבחור יחד אתכם גם מטפלות בעלות כישורים מיוחדים. למשל מטפלות עם הכשרות רפואיות ברמה כזו או אחרת. כך שאיכות הטיפול ובמיוחד איכות המענה בעת מקרה חירום- עולה. כמובן, שההכשרה נבדקת ומאומתת על ידי החברה. לחברה גם מאגר גדול של מטפלות השולטות בשפות רבות- שיתאימו לצרכים המדויקים של הקשיש ויקלו עליו את התקשורת מול המטפלת.

שקט נפשי.

השקט הנפשי שלכם הוא חשוב. כמובן ששקט נפשי בכל הקשור לאיכות הטיפול ולעובדה שהפקדתם את יקרכם בידיים הטובות ביותר. אבל חשוב שיהיה לכם גם שקט נפשי אל מול המטפלת, בחלקים המנהלתיים. החל מתשלומים סוציאליים מסודרים (כל כך רבים נופלים בזה ולבסוף מגלים את גודל הצרה), ביטוחים מקצועיים ואחרים, שכר והפרשות, יושר ועוד. 

שביעות הרצון של המשפחה והקשיש עומדים בראש מעיינו ב'יחידה לסיעוד'. שביעות רצון זו אינה מושגת בלי עבודה קשה, ניסיון, התמקצעות וחתירה לסטנדרטים הגבוהים ביותר. יתכן ומי שיגיע דרך מודעת דרושים מטפלות לקשישים פרטי- תהיה איכותית. יתכן. אנחנו מבטיחים את זה.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לסיעוד
היחידה לסיעוד

היחידה לסיעוד היא חברת סיעוד ותיקה ומקצועית, העובדת בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים בישראל ועם עוד שורה של ארגונים בענף הרפואה והביטוח
החברה מספקת את כל שירותי הסיעוד לרבות עובד סיעוד צמוד 24/7, סיעוד נקודתי, אחות לילה, אחות סיעוד לאחר ניתוח, שירות אחות מוסמכת בבית הלקוח ועוד

ביחידה לסיעוד ישנה רמה גבוהה של האנשים שמהם בנוי הארגון הזה – צוות של אחים ואחיות מסורים ואכפתיים, בעלי הכשרה מקצועית רשמית בתחום הסיעוד ובעלי ניסיון רב בעבודה עם אנשים מבוגרים, נכים ואפילו צעירים הזקוקים לשירותי סיעוד קבועים או זמניים. היחידה לסיעוד מתנהלת על פי מתודולוגיות סדורות שאותן בנתה החברה בעצמה לאורך שנים ארוכות של עבודה בתחום הסיעוד. מתודולוגיות אלה מיועדות להבטיח לכל לקוח את חוויית השירות הטובה ביותר, לה כל אחד מכם מצפה כאשר הוא שוכר איש שילווה את היקרים לו מכל.

התקשרו עכשיו

שמירות בתתי חולים או בתי אבות,
השמות בבתי אבות סיעודים ותשושי נפש

*לא מטפלים בפניות בנושא – עובדים זרים