שירות אחיות לילה

אנו נטפל ביקירכם כמו משפחה!

אחות לילה בבית חולים יש לכם קרוב משפחה ששוהה בבית חולים לתקופה ארוכה יחסית ועד כמה שאתם רוצים ללוות אותו לאורך כל שעות היממה, לפחות בשעות הערב והלילה אתם חייבים לחזור למשפחתכם ולשהות איתה. במקרים רבים גם לא יותר לכם כלל לשהות עם קרובכם בבית החולים במהלך שעות הלילה ולרוב גם לא יעמדו לרשותכם האמצעים הנדרשים על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה. בדיוק למקרים כאלה, ולא רק להם כפי שנפרט להלן, קיים שירות אחיות לילה. מה זה בדיוק אומר? מי מציע את השירות? כמה זה עולה? האם יש השתתפות של קופת החולים? את כל התשובות לכל השאלות תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

מה זה שירות אחיות לילה?

אחות לילה, ממש כפי שזה נשמע, היא אחות שמלווה את המטופל לאורך שעות הלילה. כפי שניתן לתאר, מטופלים רבים נהנים מנוכחות של בני משפחתם לאורך כל שעות היום, אך נאלצים להישאר לבדם במהלך שעות הלילה כאשר כל אחד פורש לביתו. בנוסף לכך, במהלך שעות הלילה נהנים המטופלים מפעילות מלאה של סגל המחלקה בבית החולים ולכן נהנים מפיקוח הדוק ומטיפול רפואי בכל הצרכים שלהם. בשעות הלילה, עוברת המחלקה למשמרת חלקית. במצבים אלה יכולה אחות לילה לשמר רמת פיקוח והשגחה גבוהה על המטופל, גם במהלך שעות הלילה. אחרי שאמרנו את זה, חשוב להבין את הדבר הבא: שירות אחיות לילה זמין עבורכם לא רק עבור מטופלים השוהים באשפוז בבית חולים, אלא גם עבור בני משפחה המתגוררים בגפם בביתם וזקוקים להשגחה רפואית צמודה. גם במקרים אלה, יש לכם את האפשרות לשכור שירותי אחות למהלך שעות הלילה, הן למסגרת של לילה אחד ספציפי והן במסגרת קבועה לילה אחרי לילה.

למי זה מתאים?

אז כמו שאמרנו קודם לכן, שירות אחות לילה מתאים מאוד למטופלים המאושפזים בבית חולים וזקוקים לפיקוח והשגחה צמודים במהלך שעות הלילה. פיקוח והשגחה אלה אמורים להיות מסופקים על ידי בית החולים בו שוהה המטופל, אלא שבפועל, רמת האיוש במחלקות בתי החולים בשעות הלילה היא נמוכה מאוד ואם חשוב לכם להבטיח מענה מהיר לקרוב משפחתכם בכל מקרה, אפילו רק ליתר בטחון מבלי להסתמך על צוות בית החולים, אחות לילה יכולה מאוד לסייע לכם בכך. שירות אחיות לילה יכול להתאים גם כאשר אתם פשוט רוצים להשאיר אדם עם קרוב משפחתכם על מנת להעניק לו תחושה של בטחון, שיש מישהו שנמצא איתו. בעניין זה חשוב להבין שלרוב, כל עוד קרוב משפחתכם שוהה באשפוז בבית חולים, לא קיימת הצדקה רפואית לשכור עבורו אחות ייעודית אלא אם ישנה המלצת רופא מפורשת לכך. על כן, במרבית המקרים השימוש בשירות זה בבתי חולים, נובע בהמשך לבקשתו של המטופל שלא רוצה להישאר לבד ורוצה לחוש בטוח שבכל בעיה שתצוץ, יהיה גורם מקצועי שיוכל לספק לו מענה מיידי.

כמו שאמרנו קודם לכן, שירות אחיות לילה מתאים גם לאנשים מבוגרים או אנשים הסובלים מבעיה רפואית כלשהי ומתגוררים בגפם בביתם. כך למשל, אם קרוב משפחתכם עבר לאחרונה ניתוח מורכב ושוחרר מבית החולים לביתו לאחר אשפוז, ייתכן מאוד שהוא עדיין זקוק לסיוע צמוד, שאותו תוכלו אתם להעניק לו במהלך שעות היום. בשעות הלילה תוכלו לחזור לביתכם ולמשפחתכם ולהיעזר באחות מקצועית שתלווה את קרוב משפחתכם בלילה.

מי מספק את השירות?

אחות סיעודית ללילה באופן פרטישירות אחיות לילה הוא שירות המסופק היום על ידי חברות המספקות שירות סיעוד ושירותי אחיות וישנן לא מעט חברות כאלה בישראל. חברות אלה נבדלות זו מזו כמובן ברמת המחיר שהן דורשות עבור השירות, אבל גם ברמת השירות עצמו. ככלל, אתם תמיד רוצים לוודא שאתם מזמינים את השירות מחברה שמקפידה על סטנדרטים מקצועיים גבוהים ולא פחות מכך גם על סטנדרטים גבוהים של שירות בסיסי. אם תבצעו בדיקה מקדימה, תוכלו לגלות שישנן חברות מסוימות שזוכות להמלצות רבות וחמות יותר ביחס לאחרות ולכן בבחירת החברה, חשוב בהחלט לנסות ולהשיג מספר המלצות מחברים, בני משפחה, שכנים ומכרים. כמו כן, אם אתם יכולים למצוא חוות דעת מקצועית על בחרה מקצועית שמספקת שירות אחיות לילה, זוהי הדרך הטובה ביותר לצעוד בה. חוות דעת כזאת תוכלו לקבל מהרופא המטפל בבית החולים, מאחיות בית החולים, מרופא המשפחה או מאחות קופת החולים. כל אחד מהגורמים האלה יכול לספק לכם לפחות שם אחד של חברה שנחשבת למקצועית ומומלצת. מכאן, יהיה עליכם כבר לבחור את החברה המתאימה לכם ביותר, גם על פי המחיר. ויחד עם זאת, לא מומלץ לקבל את ההחלטה אך ורק על סמך המחיר. אתם בהחלט יכולים לשאוף לבחור בחברה הדורשת את המחיר הזול ביותר, רק ודאו תחילה שאת הבחירה שלכם אתם עושים מתוך חברות שעומדות בקריטריונים המקצועיים הנדרשים בהתאם להמלצות ולחוות הדעת המקצועיות שקיבלתם.

האם ישנה השתתפות של קופת חולים?

השתתפות קופת חולים בתשלומים עבור שירות אחיות לילה היא אופציה שיש לבחון בהתאם לסוג ביטוח הבריאות שלכם בקופת החולים וביחס לרמת הצורך בשירות. ככלל, השתתפות זו ניתנת אך ורק במקרים בהם ישנו אישור רופא לצורך בשירות כזה. ישנם לא מעט מקרים בהם בני המשפחה רוצים שמישהו ישהה עם קרוב המשפחה שלהם בביתו בשעות הלילה ולכן נעזרים בשירות אחיות לילה. מקרים אלה בדרך כלל אינם מכוסים בביטוח הבריאות שלכם, אך אם ישנה הצדקה רפואית כמו למשל צורך בפיקוח רפואי צמוד, מתן תרופות וזריקות, לקיחת דם, ביצוע בדיקות שונות במהלך הלילה וכדומה, קופת החולים בהחלט תשתתף איתכם בעלות. בנוסף לכך, מומלץ לבחון את הזכויות המגיעות לכם במוסד לביטוח לאומי. על פי החוק, שירות אחיות לילה נחשב לשירות סיעודי וככזה ייתכן שמגיע לכם סיוע מהמדינה דרך המוסד לביטוח לאומי. גם במקרה זה, גובה הסיוע אם בכלל, ייקבע על פי רמת הצורך, סוג הסיעוד הנדרש וכן הלאה. אם יש לכם ביטוח בריאות פרטי, זהו למעשה המענה הטוב ביותר, ובמקרה כזה סביר להניח שרוב עלויות השירות יכוסו על ידי חברת הביטוח, אך זה מותנה כמובן בכך שאכן רכשתם מראש ביטוח בריאות פרטי מתאים.

מה קורה אם לא בחרתם נכון?

בחירת אחות פרטית ללילה ישנם מקרים בהם שכרתם חברה מסוימת וגיליתם שאתם לא מרוצים מהשירות, או שאין חיבור אישי טוב בין קרוב משפחתכם ובין האחות שהוקצתה עבורו. במקרים אלה חשוב לזכור שישנה חשיבות לבניית מערכת יחסים של בטחון ואמון בין המטופל ובין האחות ולכן לא כדאי לבצע שינויים חריגים בתדירות גבוהה. בקשו מהחברה אחות אחרת שאולי תתחבר טוב יותר עם המטופל ואם מדובר פשוט מאוד במקרה של רמת שירות ירודה ללא קשר לזהות האחות, אתם בהחלט יכולים, וגם רצוי לעשות את זה כמה שיותר מוקדם, להחליף חברה. יחד עם זאת, כפי שאמרנו קודם לכן, חשוב מאוד שתשקיעו מאמץ בבחירת החברה המתאימה, שכן החלפות תדירות של חברות המספקות שירות אחיות לילה, גוררות החלפה של האחיות המטפלות, מה שפוגע במטופל עצמו ובתחושת הביטחון שהוא אמור לקבל מהשירות עצמו לאורך זמן.

אחרי שנים רבות בהן הקדישו ההורים שלכם את החיים שלהם עבורכם, כעת אתם רוצים להחזיר להם את המינימום שאתם יכולים, כאשר הם זקוקים לעזרתכם. ייתכן שאתם מלווים אותם לאורך היום, יושבים איתם, מספקים להם חברה, דואגים לכל צרכיהם, מטיילים עימם ומוודאים שהם מרגישים טוב ולא מגיעים למצבי חירום. אבל מה לגבי שעות הלילה? את הדילמה הזאת פוגשים בעיקר במקרים בהם ההורה מאושפז בבית חולים וקיים קושי ברור לשהות איתו במהלך הלילה. יחד עם זאת, דילמה זו רלוונטית גם במקרים בהם ההורה חי בביתו בעוד שאתם, על אף הדאגה הרבה שלכם אליו, חייבים לחזור אל ביתכם בכדי לנהל ולתמוך במשפחתכם. בדיוק עבור המקרים האלה קיים השירות של אחות לילה.

האם נדרשת לכם בכלל אחות?

עוד לפני שנדבר על השירות של אחות לילה, חשוב לבחון את השאלה הבסיסית יותר – האם אתם זקוקים בכלל לשירותיה של אחות. ככלל, את התחום הסיעודי ניתן להפריד לשני סוגי סיעוד: סיעוד רפואי וסיעוד תפקודי. סיעוד תפקודי הוא סיעוד שמכסה את כל הפעולות היומיומיות לצורך ניהול חיינו בעוד שסיעוד רפואי מיועד לניהול ושמירה על בריאותנו. כך למשל, אם ההורים שלכם זקוקים לעזרה בניקיון הבית, הכנת אוכל, ליווי לסידורים מחוץ לבית, טיולים מחוץ לבית וסיוע בשלל פעולות קטנות שבאופן רגיל אנחנו רגילים לבצע בעצמנו בתוך הבית, הרי שתוכלו להסתפק בשירות סיעוד תפקודי, שהיום מבוסס בעיקר על מטפלות לא מקצועיות, בדרך כלל עובדות זרות.

יחד עם זאת, בכל מקרה בו הסיעוד מכסה בתוכו גם היבטים רפואיים, הרי שנדרש לכם שירות סיעוד רפואי הניתן בדרך כלל על ידי אחיות מוסמכות. סיעוד זה כולל ביצוע בדיקות רפואיות, מתן תרופות, מתן זריקות, ניהול התקשורת עם הרופא, ליווי לבתי חולים או קופת חולים, ניהול התהליכים הרפואיים בכלל וכן הלאה. מצד שני, שירות זה אינו נדרש על בסיס קבוע, אלא בדרך כלל באופן נקודתי. זאת אומרת שאם ההורים שלכם נדרשים לסיעוד תפקודי, אחות מוסמכת לא תוכל להעניק לכם את כל מרכיבי השירות הנדרש ויהיה עליכם לשכור מטפלת לצורך מילוי הצרכים התפקודיים של הוריכם. אחות מוסמכת אחראית למעשה על ההיבטים הרפואיים בטיפול בהוריכם.

אחות לילה – מתי ולמי זה מתאים?

אחות לילה הוא ביטוי שכולל בתוכו שני סוגים של שירותים: מטפלת לילה ואחות מוסמכת לשעות הלילה. שירות זה נדרש בכל מקרה בו ישנה חשיבות או צורך בליווי הוריכם במהלך שעות הלילה. צורך זה יכול להתעורר כאשר ההורים מאושפזים בבית חולים ואתם עצמכם לא יכולים לשהות עימם לאורך כל שעות היום וגם הלילה. צורך זה רלוונטי גם כאשר ההורים שלכם שוהים בביתם וגם במקרה זה, אחרי שליוויתם אותם לאורך שעות ארוכות במהלך היום, אתם צריכים לפרוש אל ביתכם ולטפל במשפחתכם. במקרים אלה, אתם זקוקים לכוח עזר שילווה את ההורים שלכם במהלך הלילה וייתן מענה לכל הצרכים שלהם.

כאמור, במידה ואתם זקוקים לשירות אחות לילה אך ורק כדי לספק להורים שלכם את התחושה של תמיכה ונוכחות של אדם אחראי ובעל יכולת בסביבתם, תוכלו להזמין שירות של מטפלת לילה, שלא מחייב הכשרה או הסמכה מקצועית של המטפלת. יחד עם זאת, חשוב להבין ששירות זה לא יכול להתאים למקרים בהם קיימים היבטים סיעודיים רפואיים שעשויים לדרוש את הסמכות הרפואית של אחות לילה. וזה כבר מוביל אותנו אל המקרה השני, המקרה שבו ההורים שלכם סובלים ממחלה כלשהי או ממגבלה רפואית כלשהי שדורשת נטילת תרופות, קבלת זריקות, עריכת בדיקות רצופות ולמעשה ביקורת רפואית. במקרים אלה, שירות אחות לילה חייב להינתן על ידי אחות מוסמכת בעלת הסמכות המקצועית לבצע את כל הפעולות הללו. יחד עם זאת, אין לראות את האחות המוסמכת כדמות רפואית גרידא שמתמקדת אך ורק בהיבטים הרפואיים של הטיפול בהוריכם.

שירות אחות לילה על ידי אחות מוסמכת כולל למעשה אחות מקצועית ובעלת ההכשרה וההסמכה הנדרשות, המלווה את הוריכם לאורך שעות הלילה. ליווי זה כולל כאמור את כל ההיבטים של הטיפול הרפואי, אך הוא כולל גם שיחה, הגשת אוכל, סיוע תפקודי ולמעשה מתן מענה לכל צורך וכל סיטואציה שמתעוררת במהלך הלילה, גם ללא קשר ישיר להיבטים הרפואיים.

האם אתם צריכים לשכור שירותי אחות לילה על בסיס קבוע?

ככלל, ברובם המכריע של המקרים, הסיעוד המרכזי להם זקוקים אנשים בביתם באופן רציף וקבוע הוא סיעוד תפקודי. סיעוד זה ניתן היום כאמור על ידי עובדות זרות שאין להן שום הכשרה או הסמכה רפואית, אך יכולות למלא מצוין את כל הצרכים התפקודיים של ההורים שלכם. מטפלות אלה גם מתגוררות בדרך כלל הם האדם הסיעודי בביתו ולכן מלוות אותו מסביב לשעון גם בשעות הלילה. השירות הספציפי של אחות לילה על בסיס אחות מוסמכת הוא שירות שמתאים במיוחד למקרים רפואיים חריגים שכוללים: אדם מבוגר לאחר ניתוח, אדם הסובל מבעיה רפואית בעלת סיכון מיידי, אדם הסובל ממצב רפואי המחייב מתן טיפול רפואי רציף לאורך כל שעות היממה. בכל המקרים האלה אתם תצטרכו להעמיד לרשות ההורים שלכם שירות אחות לילה על בסיס קבוע, או לפחות לפרק הזמן בו נדרשים הבקרה או הסיוע הרפואי הצמוד. במקרים אלה, רצוי מלכתחילה לשכור מטפלת צמודה שהיא בעלת הכשרה רפואית ספציפית.

שימו לב, שישנן פעולות רבות שאותן יכולה לבצע גם מטפלת שאינה בעלת הסמכה של אחות לילה מקצועית ובכלל זה מתן תרופות, ביצוע בדיקות חיצוניות כמו בדיקות לחץ דם, דופק וכדומה. מטפלת כזאת גם יכולה להיות אחראית על מערכות רפואיות תומכות כמו מערכת חמצן בשעות הלילה ואין צורך לשכור אחות לילה מוסמכת רק לשם כך. יחד עם זאת, אם על פי הוראות הרופא נדרשת נוכחות צמודה של אחות מוסמכת, בין שעל בסיס קבוע ובין שלפרק זמן מוגדר (למשל לאחר ניתוח), הרי שאין מנוס מלהזמין את השירות אחות לילה על בסיס אחות מוסמכת ויש לכך כמובן השלכות כלכליות.

ההשלכות הכלכליות של שירותי אחות

סיעוד הוא תחום יקר מאוד וכל משפחה שצריכה לסעוד את הוריה יודעת זאת היטב. כל עוד מדובר בסיעוד תפקודי, הוא ניתן בדרך כלל במימון משפחתי משותף של מטפלת המלווה את ההורים על בסיס קבוע ויומיומי, לרוב עם השתתפות מאוד חלקית ומינורית מצד הביטוח הלאומי או קופת החולים. סיעוד של אחות לילה על ידי אחות מוסמכת הוא כבר סיפור יקר יותר, גם בגלל מאפייני השירות וגם בגלל רמת ההסמכה של האחות. במקרים אלה, ייתכן שתוכלו לזכות לשיעור השתתפות גבוה יותר, אך ברמה חלקית יותר של שעות ומתוך סכום כולל גבוה יותר של השירות עצמו. ביטוח סיעודי פרטי הוא למעשה הפתרון הטוב ביותר סביב כל ההיבטים הכלכליים של שירותי אחות לילה ושל שירותי סיעוד בכלל, אם כי לביטוח כזה צריך לדאוג מראש וזה לא תמיד המצב בכל המשפחות. בכל מקרה, את כל הפרטים על שירותי אחות לילה תוכלו לקבל מחברות סיעוד המציעות שירותי סיעוד פרטיים ויכולות להעמיד לרשותכם את כל סוגי הסיעוד הנדרשים לכם, גם במהלך היום וגם במהלך הלילה.

שירות אחיות פרטי

שירות אחיות פרטיישנם לא מעט אנשים הזקוקים לסיוע רפואי או לשירותי סיעוד ואינם יכולים לשהות במוסד רפואי לצורך קבלת הטיפול. בתי חולים מיועדים לאשפוז חולים הנדרשים לפיקוח רפואי צמוד במצבים מסכני חיים או במצבים בהם נדרש טיפול רפואי צמוד אותו ניתן לקבל בבית חולים בלבד. במקרים אחרים, בהם הרופא מחליט על שחרור החולה, נדרשת המשפחה למצוא פתרונות לליווי החולה בביתו ומתן טיפול רפואי מיטבי גם בסביבה הביתית. בדיוק למקרים אלה נועד שירות אחיות פרטי ועליו נרחיב מעט בשורות הבאות.

מה זה שירות אחיות פרטי?

רופא הוא איש המקצוע שמבצע את כל תהליך האבחון וקובע את קו הטיפול בחולה, אך בפועל, הגורם המקצועי שמעניק לכל חולה את הטיפול באופן שוטף הוא האחיות. גם בבית חולים, את עיקר הטיפול בחולה מבצעות האחיות במחלקה כשהרופא רק מפקח, מבקר ומחליט על צעדי הטיפול הבאים. מציאות זו היא המציאות האופיינית בבתי חולים, אך נדרשת גם כאשר המטופל משוחרר לביתו. שירות אחיות פרטי הוא שירות במסגרתו נשלחת אחות מקצועית אל ביתו של המטופל על מנת להעניק לו את הטיפול והליווי הנדרשים לו, בין שלצורך קיום יומיומי ובין שלצורך קבלת טיפול רפואי רציף שאותו עליו לקבל בבית.

מהן הפעולות שבהן ניתן להיעזר באחות פרטית?

אחות פרטית הנשלחת לביתו של המטופל במסגרת שירות אחיות פרטי מבצעת בעיקר הליכים רפואיים נדרשים, החל מביצוע בדיקות חום, לחץ דם, דופק וכן הלאה, דרך מתן תרופות, מתן זריקות ולקיחת דם לבדיקות וכלה בליווי וסיעוד המטופל. יש להבחין בין שירות אחיות פרטי שמבוסס על מטפלות שאינן אחיות מקצועיות ועל אף שאין להגדיר שירות זה כשירות אחיות, בפועל יש לא מעט גורמים מקצועיים בשוק, שעושים בדיוק את זה. ככלל, אם כל מה שנדרש לכם הוא סיעוד תפקודי יומיומי כדוגמת סיוע בהתלבשות, ברחצה, באכילה, בניקיון הבית, בליווי לסידורים מחוץ לבית וכן הלאה, אין צורך באחות מקצועית לשם כך. במקרים אלה אשת המקצוע המתאימה יותר היא מטפלת סיעודית, המלווה את המטופל לעיתים מסביב לשעון. שירות אחיות פרטי הוא שירות נדרש אך ורק במקרים בהם ישנו גם רכיב של סיעוד רפואי, כלומר סיעוד שכולל פיקוח רפואי, ביצוע פעולות רפואיות שוטפות, ביצוע בדיקות שוטפות ואפילו מתן סיוע נפשי סביב מחלה ממנה סובל המטופל.

 

מי מציע את השירות שאחיות פרטי?

שירות אחיות פרטי מוצע היום על ידי חברות סיעוד רבות הפועלות בכל רחבי הארץ. את השירות ניתן להזמין בפורמטים שונים בהתאם לצרכי הלקוח. כך למשל, תוכלו להזמין שירות אחיות פרטי במסגרתו תוקצה לכם אחות ייעודית שתלווה אתכם מסביב לשעון, הן לתקופה מוגבלת והן באופן קבוע. לחילופין, תוכלו להזמין שירות המבוסס על ביקור יומי או שבועי לצורך ביצוע פרוצדורות רפואיות נדרשות ואולי אפילו פיקוח טלפוני מעת לעת. שירות אחיות פרטי ניתן גם במקרים אחרים למשל במודל של אחות לילה. במודל זה, המטרה היא להציב אחות מקצועית לצד המטופל לאורך שעות הלילה, הן כאשר המטופל שוהה בית החולים ובני המשפחה אינם יכולים להישאר ללון איתו בבית החולים והן כאשר המטופל שוהה בביתו ונדרש ליווי רפואי במהלך שעות הלילה. שירות זה יכול להידרש בתקופת החלמה לאחר ניתוח או במקרים בהם המטופל סובל מבעיה רפואית המחייבת פיקוח רפואי צמוד גם בשעות הלילה.

 

שירות אחיות פרטי – האם ישנה השתתפות של קופת החולים?

ככלל, האחריות על מימון שירות אחיות פרטי חלה על המטופל ובני משפחתו. יחד עם זאת, על פי החוק מחויב המוסד לביטוח לאומי להשתתף בעלויות השירות בהיקפים משתנים בהתאם להגדרת מצבו הרפואי של המטופל על ידי הוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי. כמו כן, היקף ההשתתפות והסיוע שתקבלו תלוי מאוד בסוג ביטוח הבריאות שיש לכם בקופת החולים כשיש הבדלים בין רמת ההשתתפות עבור מבוטחים בעלי ביטוחים שונים במסגרת קופת החולים. לבסוף, ישנה גם האופציה של ביטוח פרטי שהיא האופציה שמעניקה לכם למעשה את היקף ההשתתפות והסיוע הרב ביותר בכל מה שקשור לשירותי סיעוד, שירות אחיות פרטי וכל שירות רפואי אחר שנדרש לכם לצורך הטיפול הרפואי לו אתם זקוקים.

בכל מקרה, מומלץ לפנות תחילה לקופת החולים על מנת לברר את מה שמגיע לכם מטעם הביטוח הרפואי הבסיסי במסגרת שירותי קופת החולים. במקרים רבים, שירות אחיות פרטי מסופק גם דרך קופות החולים עצמן ולכן כדאי בהחלט לבחון אפשרות זאת במקביל לאפשרויות פרטיות אחרות. בנוסף לכך, מומלץ לפנות לביטוח הלאומי, להציג את פרטי המקרה ולברר האם מגיעה לכם השתתפות מטעם הביטוח הלאומי. במקרים רבים השתתפות כזאת אכן מגיעה לכם, בין בתצורת קצבה חודשית ובין בתצורה של מכסת שעות חודשית עבור עובדת סיעוד או במקרה הספציפי עבור אחות פרטית.

האם זה חשוב ממי מזמינים את השירות אחיות פרטי?

שירות אחיות פרטי מחירהתשובה היא בהחלט כן. כמו בכל שירות שאנו צורכים מנותני שירותים, גם בתחום של שירות אחיות פרטי, ישנן חברות שמקפידות על סטנדרטים גבוהים יותר לעומת חברות אחרות ולהיפך. הדרך הטובה ביותר לגשת לחיפוש ספק שירות מתאים היא באמצעות בקשת המלצות וחוות דעת מקצועיות. המלצות תוכלו לקבל מחברים, בני משפחה או מכרים שכבר נעזרים או נעזרו בעבר בשירות זה ואולם אם יש לכם גורם מקצועי ממנו תוכלו לקבל חוות דעת מקצועית, הרי שזוהי ההמלצה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. הגורם המקצועי הזה יכול להיות הרופא המטפל, רופא המשפחה, רופא בבית החולים, אחות קופת החולים או כל גורם רפואי או סיעודי אחר שאתם סומכים על דעתו ויכול לתת לכם המלצה על חברת סיעוד המספקת שירות אחיות פרטי.

במסגרת תהליך הבחירה, אתם לבטח תרצו לבצע גם השוואת מחירים בין שניים שלושה ספקי שירות וזה בסדר גמור. יחד עם זאת, נסו שלא לבסס את ההחלטה שלכם על סוגיית המחיר בלבד מתוך רצון לבחור באופציה הזולה ביותר. בחירה מושכלת צריכה להתבסס כמובן גם על הצעת המחיר, אבל גם על מידת הביטחון שלכם בגורם הספציפי ועל רמת השירות המוצע על ידו. ישנם בהחלט פערים ברמת השירות ובסטנדרטים שמציעים הגורמים המקצועיים העוסקים בתחום ובהחלט יש מקום לשקלל את הסטנדרטים הללו במחיר המבוקש מכם, ובהתאם לרמת השירות הנדרשת לכם.

בכל מקרה, זכרו שלא מדובר בחתונה קתולית וגם אם הזמנתם ספק שירות מסוים של שירות אחיות פרטי, אתם תמיד יכולים להפסיק את השירות בכל עת ולהחליף בספק שירות אחר. אבל לפני שאתם עושים צעד כזה, נסו להבין בדיוק היכן ממוקמת הבעיה. לעיתים מדובר פשוט באחות ספציפית שאין לכם חיבור אישי איתה ועל כן חוויית השירות שאתם מקבלים אינה משביעה את רצונכם. במקרה כזה, אפשר לבקש להחליף אחות ולבחון האם הדברים מסתדרים. יחד עם זאת, אם אתם נתקלים בבעיות סביב תדירות של הגעה בזמן, סביב ביצוע הפעולות הרפואיות הנדרשות בצורה אחראית וסביב ביצוע הדברים עם ראש גדול, אתם בהחלט רוצים לבחון מחדש את ההתקשרות שלכם עם אותה חברה ולבחון מעבר לגורם מקצועי אחר המספק שירות אחיות פרטי.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לסיעוד
היחידה לסיעוד

היחידה לסיעוד היא חברת סיעוד ותיקה ומקצועית, העובדת בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים בישראל ועם עוד שורה של ארגונים בענף הרפואה והביטוח
החברה מספקת את כל שירותי הסיעוד לרבות עובד סיעוד צמוד 24/7, סיעוד נקודתי, אחות לילה, אחות סיעוד לאחר ניתוח, שירות אחות מוסמכת בבית הלקוח ועוד

ביחידה לסיעוד ישנה רמה גבוהה של האנשים שמהם בנוי הארגון הזה – צוות של אחים ואחיות מסורים ואכפתיים, בעלי הכשרה מקצועית רשמית בתחום הסיעוד ובעלי ניסיון רב בעבודה עם אנשים מבוגרים, נכים ואפילו צעירים הזקוקים לשירותי סיעוד קבועים או זמניים. היחידה לסיעוד מתנהלת על פי מתודולוגיות סדורות שאותן בנתה החברה בעצמה לאורך שנים ארוכות של עבודה בתחום הסיעוד. מתודולוגיות אלה מיועדות להבטיח לכל לקוח את חוויית השירות הטובה ביותר, לה כל אחד מכם מצפה כאשר הוא שוכר איש שילווה את היקרים לו מכל.

התקשרו עכשיו

שמירות בתתי חולים או בתי אבות,
השמות בבתי אבות סיעודים ותשושי נפש

*לא מטפלים בפניות בנושא – עובדים זרים