מטפלת סיעודית זמנית

אנו נטפל ביקירכם כמו משפחה!

כתוצאה מתאונת דרכים בה הייתם מעורבים, נגרמו לכם פציעות בגפיים שמגבילות את התפקוד המוטורי השוטף שלכם. ההנחיה של הרופאים היא לתת לגוף להתחזק ולהחלים במשך תקופת זמן של כמה חודשים, אך השאלה היא כיצד תוכלו להמשיך ולתפקד במשך היום עם הפציעות הללו והמגבלות הפיזיות? הפתרון הטוב ביותר לכך הוא לשכור את שירותיה של מטפלת סיעודית זמנית, שתעניק לכם ליווי ותמיכה מקצועית כדי שתוכלו להמשיך ולחיות את חייכם בצורה מכובדת ונוחה.

מטפלת סיעודית – קווים לדמותה

מטפלת סיעודית היא אשת מקצוע מתחום הסיעוד, שעברה הכשרה מקצועית ומקיפה שהעניקה לה את הידע והמיומנויות לטיפול בחולים סיעודיים. על פי ההגדרה, חולה סיעודי הינו אדם הסובל ממגבלה בריאותית המונעת ממנו תפקוד יומיומי עצמאי וכן פעולות שגרתיות במהלך היום כמו אכילה ושתייה, רחצה, שימוש בשירותים, קימה ושכיבה, לבישה ופשיטת בגדים, ניידות וכן שליטה על הסוגרים.

כדי לאפשר לחולה הסיעודי להמשיך ולהתנהל בצורה רגילה ומיטבית על אף מגבלותיו, המטפלת הסיעודית תלווה אותו בכל צורך ותעניק לו את התמיכה והעזרה שהוא זקוק לה.

מתי כדאי להיעזר בשירותיה של מטפלת סיעודית זמנית?

תפקידה של המטפלת הסיעודית הוא חשוב מאין כמוהו, במיוחד כאשר בני המשפחה הקרובה אינם יכולים או מסוגלים לסייע לבן משפחתם הסיעודי. ניתן למצוא היצע רחב של שירותי סיעוד המוצעים על ידי מטפלות סיעודיות, זאת בהתאם לצרכים והמגבלות של כל חולה סיעודי הזקוק לתמיכה.

במקרה שלכם, מדובר על מגבלה גופנית זמנית שנגרמה לכם כתוצאה מהתאונה שעברתם. לכן אתם צפויים להחלים והתאושש ממנה במשך הזמן, אך כדי להצליח והתחזק ולחלים כמו שצריך אתם זקוקים לתמיכה של מטפלת סיעודית שתעמוד לצידכם. לכן השירות של מטפלת סיעודית זמנית הוא הרלוונטי ביותר עבורכם, כיוון שמדובר על עזרה סיעודית זמנית בלבד ולא לטווח ארוך כמו שזקוקים לו חולים סיעודיים מורכבים או מצב סיעודי לצמיתות.

מטפלת סיעודית זמנית – ישראלית או עובדת זרה?

הבחירה בסוג המטפלת שתגיע לסעוד אתכם היא רק שלכם, כיוון שאתם אלו שמקבלים ממנה את הטיפול המסור – ולכן עליכם למצוא את המטפלת המקצועית והמתאימה לכם ביותר על פי הצרכים וההעדפות האישיות. לכן כדאי לדעת כי המטפלות הסיעודיות שאת שירותיהן ניתן לשכור הן מטפלות ישראליות או מטפלות זרות.

מטפלת ישראלית היא כמובן מטפלת דוברת עברית, שהמנהגים, התנהגות וכל המנטליות שלה תהיה כמו של כל אזרח ישראלי ממוצע. לעומת זאת, מטפלת זרה היא למעשה עובדת זרה המגיעה ממדינה אחרת, ולכן השפה שלה תהיה אנגלית או שפת האם של מדינתה. נוסף להבדלים בין האזרחות הישראלית והזרה, מטפלת זרה איננה מתגוררת בארץ ולכן היא לא תהיה זמינה באופן מיידי כאשר עולה הצורך במטפלת סיעודית זמנית או קבועה.  

טיפים למציאת מטפלת סיעודית זמנית מקצועית

על מנת למצוא מטפלת סיעודית זמנית שתתאים לכם ביותר, יש לערוך ראיונות אישיים עם מטפלות שונות דרך תיווך של חברות סיעוד שונות. כדאי להעדיף מטפלת ישראלית במקרה והאזרחות ושפת האם שלכם היא עברית, כיוון שכך תוכלו להתנהל מולה בצורה יעילה ונוחה יותר לשני הצדדים, ובנוסף היא תוכל גם לסייע בתהליכים בירוקרטיים שונים בטלפון או באופן פרונטלי כמו ביקורים אצל רופא, בירורים מול ביטוח לאומי ועוד עניינים אחרים.

בנוסף לכך, כדאי להגדיר מראש את תחומי האחריות של המטפלת אליה פונים, ולרשום זאת באופן ברור בחוזה שנחתם בין הצדדים. החליטו מראש האם אתם זקוקים לסיוע והתמיכה שלה באופן יומיומי ביום או בלילה, או שמא תעדיפו שהיא תגיע רק מספר ימים במהלך השבוע לטיפול תומך וסיוע זמני.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לסיעוד
היחידה לסיעוד

היחידה לסיעוד היא חברת סיעוד ותיקה ומקצועית, העובדת בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים בישראל ועם עוד שורה של ארגונים בענף הרפואה והביטוח
החברה מספקת את כל שירותי הסיעוד לרבות עובד סיעוד צמוד 24/7, סיעוד נקודתי, אחות לילה, אחות סיעוד לאחר ניתוח, שירות אחות מוסמכת בבית הלקוח ועוד

ביחידה לסיעוד ישנה רמה גבוהה של האנשים שמהם בנוי הארגון הזה – צוות של אחים ואחיות מסורים ואכפתיים, בעלי הכשרה מקצועית רשמית בתחום הסיעוד ובעלי ניסיון רב בעבודה עם אנשים מבוגרים, נכים ואפילו צעירים הזקוקים לשירותי סיעוד קבועים או זמניים. היחידה לסיעוד מתנהלת על פי מתודולוגיות סדורות שאותן בנתה החברה בעצמה לאורך שנים ארוכות של עבודה בתחום הסיעוד. מתודולוגיות אלה מיועדות להבטיח לכל לקוח את חוויית השירות הטובה ביותר, לה כל אחד מכם מצפה כאשר הוא שוכר איש שילווה את היקרים לו מכל.

התקשרו עכשיו

שמירות בתתי חולים או בתי אבות,
השמות בבתי אבות סיעודים ותשושי נפש

*לא מטפלים בפניות בנושא – עובדים זרים