מטפלת סיעודית מחירים

אנו נטפל ביקירכם כמו משפחה!

מטפלת סיעודית מחיריםהידיעה כי ההורה המבוגר שלכם שוהה לבד בביתו איננה מעניקה לכם שקט נפשי, במיוחד לאור העובדה כי אותו הורה סובל ממחלת הטרשת הנפוצה הפוגעת בתפקוד הגופני התקין שלו. למרות מצבו הבריאותי ההורה אינו מוכן לעבור לדיור מוגן, וכמובן שאינו רוצה שאתם הילדים תסייעו לו כדי לא לפגוע בשגרת יומכם. כדי שכל הצדדים יצאו מרוצים במקרה הזה, כדאי לשקול את שירותיה של מטפלת סיעודית – ובמאמר הנוכחי נרחיב על ייעודה של המטפלת הסיעודית, יתרונות השירות שלה וכן מידע בנושא מטפלת סיעודית מחירים ועלויות הכרוכות בכך.

מה ההגדרה של מטפלת סיעודית?

על מנת לקבל מידע מקיף על ההגדרה של מטפלת סיעודית, נרחיב על המונח סיעודי. אדם סיעודי הינו אדם שאינו מסוגל לתפקד באופן עצמאי אם כתוצאה מתאונה, מחלה, זקנה או כל גורם אחר שהביא אותו לאבד את יכולות התפקוד הרגיל שלו. בכדי להבחין בין אדם סיעודי הזקוק לסיוע צמוד לבין אדם שאינו סיעודי שיכול להסתדר בעצמו, עליו להוכיח כי אינו יכול לבצע לבדו לפחות אחת מהפעולות היומיומיות: לאכול ולשתות, להתקלח, להתלבש ולהתפשט, לקום ולשכב, שליטה בסוגרים וניידות ממקום למקום.

משום כך, ניתן להבין כי מטפלת סיעודית היא אשת מקצוע המעניקה שירותי סיעוד לאנשים הזקוקים לסיוע בפעולות שגרתיות במהלך היום, זאת באמצעות הכשרה מקיפה שהיא עברה בכדי להעניק את העזרה הטובה ביותר.

סוגים של מטפלים סיעודיים

למרות שקיים אזכור רב של מטפלות סיעודיות, ניתן למצוא גם מטפלים סיעודיים עבור גברים במצב סיעודי המעדיפים לקבל סיוע מקצועי מגבר, כמו במקרה של חולים או קשישים סיעודיים מהמגזר הדתי שחשוב להם לשמור על צניעות. בין אם מדובר על מטפל או מטפלת סיעודית, קיימת לרוב חלוקה בין שני סוגים שונים של מטפלים:

  • מטפלים סיעודיים זרים – אלו מטפלים שאינם ילידי הארץ ולרוב אינם דוברי עברית, כיוון שהם אנשי מקצוע שהגיעו ממדינות שונות בעולם ועברו את ההכשרה בתחום במדינה אחרת.
  • מטפלים סיעודיים ישראלים – מטפלים סיעודיים שהם לרוב ילידי הארץ, ולכן שפתם היא עברית. לרוב מטפלים אלו משתייכים אל חברות סיעוד פרטיות כעובדים שכירים, כך שתנאי עבודתם משתנים בהתאם למדיניות של כל חברה.

מתי צריך לפנות אל מטפלת סיעודית?

כיוון שמטפלת סיעודית נועדה להעניק שירותי סיעוד מקצועיים לאנשים מוגבלים מבחינה תפקודית, מומלץ לפנות למטפלת כזו מיד כשעולה הצורך ונמצא כי החולה הסיעודי אינו מסוגל לתפקד באופן עצמאי. לרוב תהליך קבלת השירות של מטפלים סיעודיים עשוי לקחת זמן כתוצאה מבירוקרטיה, במיוחד אם מדובר על קבלת סיוע ממטפלים זרים שמגיעים ממדינות אחרות, ולכן כדאי לא לחכות לרגע האחרון ולהתחיל בהליכי הבאת מטפלת סיעודית מיד כשמתגלים קשיים תפקודיים אצל בן המשפחה.

מטפלת סיעודית מחירים ועלויות כוללות

שירותיה של מטפלת סיעודית כרוכים בעלויות משתנות, זאת בהתאם לכושר תפקודו של המטופל, סוג העזרה הסיעודית לה הוא זקוק, וכן גם תדירות הסיוע של המטפלת בפועל. עבור חולים סיעודיים שאינם מסוגלים לתפקד כלל באופן עצמאי, כמו חולה סיעודי מורכב לדוגמה, קיים צורך במטפלת סיעודית צמודה 24/7 – ולכן במקרה זה מטפלת סיעודית מחירים יהיו לפי שכר חודשי קבוע, נוסף להוצאות מחייה והוצאות מחייבות נוספות.

במקרה בו החולה הסיעודי אינו זקוק לעזרה צמודה באופן קבוע, כמו סיוע למשך מספר שעות בלבד ביום או פעם אחת במהלך השבוע, עלות השירות של המטפלת יהיה בהתאם לשעות העבודה שלה בפועל. יש לזכור כי הבחירה במטפלת סיעודית צריכה להיות בהתאם לצרכיו של החולה הסיעודי, ולא על פי גובה השכר אותו היא גובה.

מטפלת סיעודית מחיר

נתן לומר כי רוב החיים של כולנו מתנהלים בצורה שגרתית וידועה מראש, אך לעיתים מתרחשים מצבים בלתי צפויים הדורשים ממנו לעשות "שינוי מסלול מחדש". לכן כאשר אחד מבני המשפחה הגרעינית שלכם סובל מבעיה בריאותית המשפיעה על תפקודו היומיומי, עליכם לשנות את הרגלי ואורח חייכם כדי לעמוד לצידו בכל עת ולסייע לו במה שניתן.

בעיות בריאותיות המשליכות על התפקוד וביצוע פעולות יומיומיות מגדירות את הסובל מהם כחולה סיעודי, כיוון שהוא נזקק לעזרה מאדם אחר שיסעד אותו וימלא אחר צרכיו היומיומיים הבסיסיים כמו אכילה, שימוש בשירותים, רחצה, לבישת בגדים, ניידות ממקום למקום, קימה מהמיטה ועוד פעולות בסיסיות נוספות ההכרחיות להמשכיות החיים. 

למרות שמדובר על עניין מורכב וקשה הן עבור בן המשפחה הסיעודי והן עבור כל משפחתו הקרובה, ניתן להקל מעט על הקושי בדבר באמצעות קבלת סיוע מקצועי ממטפלת סיעודית מקצועית.

מהי מטפלת סיעודית וכיצד היא תוכל לעזור לכם?

מטפלת סיעודית היא אשת מקצוע המתמחה בשירותי רווחה וסיעוד לאנשים הזקוקים לסיוע וליווי יומיומי כמו קשישים המתקשים לבצע פעולות בסיסיות לבדם, צעירים הסובלים מקשיים תפקודיים כתוצאה מתאונה או מחלה וכן אדם אחר הזקוק לעזרה צמודה בביצוע פעולות יומיומיות שגרתיות. 

קבלת סיוע ממטפלת סיעודית תאפשר לכם להמשיך ולהתנהל באופן שגרתי במהלך היום, תוך ידיעה כי בן משפחתכם האהוב מקבל את הליווי והעזרה הטובה ביותר לה הוא זקוק כדי להמשיך ולחיות בכבוד. במידה ובן המשפחה סובל מקשיים תפקודיים ספציפיים כמו לבישת בגדים לבד או רחצה בד, ניתן לשכור את שירותיה של מטפלת סיעודית לכמה שעות כדי שתסייע לו בכך במקום לשנות את שגרת היום של בני המשפחה האחרים.

סוגים של מטפלות סיעודיות

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של מטפלות סיעודיות מקצועיות שיוכלו להעניק ליקירכם שירותי סיעוד מותאמים אישית, כאשר ניתן לומר כי החלוקה העיקרית של הסוגים השונים מתבססת על מטפלות ישראליות או מטפלות זרות:

  • מטפלת סיעודית ישראלית – מטפלת זו הינה מטפלת מקומית המתגוררת בארץ ועוברת את הכשרתה בישראל, ולכן לרוב מדובר על מטפלת סיעודית ששפת האם שלה היא עברית כך שהתקשורת איתה תהיה נוחה יותר עבור מטופלים ישראליים.
  • מטפלת סיעודית זרה – מטפלת סיעודית שעברה הסמכה לטיפול סיעודי במדינה אחרת דרך מוסדות מוכרים בתחום. כיוון שזוהי מטפלת המגיעה ממדינה אחרת שפת האם שלה תהיה לרוב ממקור המדינה ממנה הגיעה, ולכן שפת התקשורת איתה תהיה אנגלית. 

מטפלת סיעודית מחיר והעלויות הכרוכות בכך

עלות של שירותי סיעוד עבור קשישים וחולים סיעודיים אחרים הזקוקים לליווי וטיפול צמוד תלוי בשלל פרמטרים, המשתנים כמובן בהתאם אישי לצרכיו של כל מטופל. באופן כללי ניתן לומר כי בנושא מטפלת סיעודית מחיר מושפע מהצורך של כל מטופל ובני משפחתו, כך שאם מדובר על סיוע לכמה שעות במהלך היום העלות תחושב על פי שעות העבודה של המטפלת – עלות המתחילה מ-50 ₪ ועד 400 ₪ לשעה בהתאם לסוג הסיוע הדרוש ומצב המטופל.

במקרים בהם מדובר על חולה סיעודי שאינו כשיר מבחינה תפקודית וזקוק לליווי סיעודי צמוד, עלות של מטפלת סיעודית מחיר יהיה חודשי קבוע בהתאם לחוזה עבודה שנחתם ותנאי העסקה המוגדרים בו, כאשר לרוב מטפלת סיעודית זרה מרוויחה שכר מינימום.

כיצד לבחור מטפלת סיעודית מתאימה?

הבחירה במטפלת מקצועית שתלווה את בן משפחתכם צריכה להיות תלויה אך ורק בצרכיו האישיים, בין אם הוא אזרח ישראלי דובר עברית שיוכל לתקשר עם מטפלת ישראלית, או שהוא זקוק לקבלת עזרה בסיסית של כמה שעות בלבד במהלך היום כדי להצליח להתנהל בצורה שגרתית ומכבדת.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לסיעוד
היחידה לסיעוד

היחידה לסיעוד היא חברת סיעוד ותיקה ומקצועית, העובדת בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים בישראל ועם עוד שורה של ארגונים בענף הרפואה והביטוח
החברה מספקת את כל שירותי הסיעוד לרבות עובד סיעוד צמוד 24/7, סיעוד נקודתי, אחות לילה, אחות סיעוד לאחר ניתוח, שירות אחות מוסמכת בבית הלקוח ועוד

ביחידה לסיעוד ישנה רמה גבוהה של האנשים שמהם בנוי הארגון הזה – צוות של אחים ואחיות מסורים ואכפתיים, בעלי הכשרה מקצועית רשמית בתחום הסיעוד ובעלי ניסיון רב בעבודה עם אנשים מבוגרים, נכים ואפילו צעירים הזקוקים לשירותי סיעוד קבועים או זמניים. היחידה לסיעוד מתנהלת על פי מתודולוגיות סדורות שאותן בנתה החברה בעצמה לאורך שנים ארוכות של עבודה בתחום הסיעוד. מתודולוגיות אלה מיועדות להבטיח לכל לקוח את חוויית השירות הטובה ביותר, לה כל אחד מכם מצפה כאשר הוא שוכר איש שילווה את היקרים לו מכל.

התקשרו עכשיו

שמירות בתתי חולים או בתי אבות,
השמות בבתי אבות סיעודים ותשושי נפש

*לא מטפלים בפניות בנושא – עובדים זרים