הסכם גירושין מיטבי

אנו נטפל ביקירכם כמו משפחה!

הסכם גירושין 

כל זוג מאמין ומקווה שהנישואין שלהם יימשכו לאורך כל חייהם, עם זאת יש מקרים שבהם הנישואין עולים על שרטון ובני הזוג מקבלים החלטה משותפת או חד צידית על הליך גירושין. כל החלטה כזו מתקבלת ברגשות מעורבים וכרוכה בימים לא קלים ובמיוחד כאשר יש להם ילדים משותפים. יש בני זוג שמחליטים מראש שהם יסיימו את ההליך באופן מכובד ויישארו בקשרים קורקטיים בעיקר עבור הילדים ואילו אצל אחרים הליך הסכם גירושין הוא בעייתי ואורך זמן רב לאור המחלוקות בין בני הזוג. 

החיים של בני הזוג שזורים זה בזה ולכל זוג יש את הרגעים שיצרו את הימים המאושרים שלהם וגם את אלו שלא. אילו הם שכרו את שירותיו של סופר צללים הוא היה כותב ספר מרתק על כל מה שעבר עליהם. אך בזמן האמת כל אחד מהצדדים שוכר את שירותיו של עורך דין שמתמקצע בנושא משפחה וגירושין, כדי שישמור על האינטרסים שלו כשהמטרה היא לחתום על הסכם גירושין שיהיה הוגן לשני הצדדים. כל סיפור משפחתי הוא סיפור בפני עצמו ואין שני מקרים זהים. לכן עורך הדין מגלה אמפטיה, מעניק אוזן קשבת וכתף תומכת ללקוח או ללקוחה שלו וכך מקדם את ההליכים עד ההגעה לרגע החתימה על ההסכם.

בעייתיות בהכנה של הסכם גירושין 

במקרים רבים נוצרים חילוקי דעות משמעותיים בין בני הזוג כאשר יש להם ילדים משותפים. במקרים קיצוניים שבהם כל אחד מהם מעוניין למשוך את החבל לצד שלו, נוצר מצב בעייתי שבו גם הילדים מעורבים בהליך קשה זה. זה קורה עקב חילוקי דעות על חלוקת הרכוש, חלוקת הממון, אופן יישום המשמורת לילדים וההיקף של דמי המזונות שאמור לשלם הגבר לאישה. 

ניכר הורי 

יש מקרים קיצוניים שבהם נוצר ניכור הורי כאשר ההורה מסיט את דעתם של הילדים לטובתו בלבד ומעביר להם מידע שקרי או מעוות לגבי בן הזוג. כתוצאה מכך הילדים מעוניינים להישאר רק עם ההורה שלכאורה מגן עליהם ויוצרים ריחוק מההורה השני. מדובר במצב קשה מאד עבור ההורה השני שסובל מהעובדה שהוא לא רואה את הילדים, הם לא מעוניינים בקשר אתו והדבר הוא קשה מנשוא. 

לכן הוא מבצע מהלכים רבים כדי להיות בקשר עם הילדים, לפעמים הדבר מצליח ולעיתים לא. כל התהליך הזה אורך חודשים ולעיתים גם שנים ובכל התקופה הזו הילדים נמצאים רק בקשר עם אחד מההורים כאשר ברור ללא ספק שכל ילד זקוק לקשר עם שני ההורים שלו.

תלונות שווא 

יש מצבים שבהם אחד מבני הזוג מגיש במשטרה תלונות שווא על מעשים שבוצעו לכאורה. במקרים רבים מדובר בסיפורים על דברים אשר לא קרו כלל. ההשלכות של הצעדים הללו הן קשות מאד כיוון שהצד השני נעצר ועובר סבל עצום על לא עוול בכפו. גם בתי המשפט מודעים למהלכים הללו אשר מעכבים את החתימה על הסכם גירושין ולכן נוקטים יד קשה נגד הגורם המדווח. 

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לסיעוד
היחידה לסיעוד

היחידה לסיעוד היא חברת סיעוד ותיקה ומקצועית, העובדת בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים בישראל ועם עוד שורה של ארגונים בענף הרפואה והביטוח
החברה מספקת את כל שירותי הסיעוד לרבות עובד סיעוד צמוד 24/7, סיעוד נקודתי, אחות לילה, אחות סיעוד לאחר ניתוח, שירות אחות מוסמכת בבית הלקוח ועוד

ביחידה לסיעוד ישנה רמה גבוהה של האנשים שמהם בנוי הארגון הזה – צוות של אחים ואחיות מסורים ואכפתיים, בעלי הכשרה מקצועית רשמית בתחום הסיעוד ובעלי ניסיון רב בעבודה עם אנשים מבוגרים, נכים ואפילו צעירים הזקוקים לשירותי סיעוד קבועים או זמניים. היחידה לסיעוד מתנהלת על פי מתודולוגיות סדורות שאותן בנתה החברה בעצמה לאורך שנים ארוכות של עבודה בתחום הסיעוד. מתודולוגיות אלה מיועדות להבטיח לכל לקוח את חוויית השירות הטובה ביותר, לה כל אחד מכם מצפה כאשר הוא שוכר איש שילווה את היקרים לו מכל.

התקשרו עכשיו

שמירות בתתי חולים או בתי אבות,
השמות בבתי אבות סיעודים ותשושי נפש

*לא מטפלים בפניות בנושא – עובדים זרים