חשיבות מטפלת דוברת רוסית ליוצאי ברית המועצות

אנו נטפל ביקירכם כמו משפחה!

מטפלת דוברת רוסיתיש חשיבות רבה במציאת התאמה מושלמת בין מטופל הזקוק לעזרה לבין מטפלת שבכוחה לסייע לו. ההתאמה המושלמת ביותר היא כמובן זו של בני המשפחה. הם המכירים אותו, יודעים כיצד לפנות ולהתנהג אליו, כיצד ליצור איתו קשר והוא גם מפגין אמון כלפיהם. אלא שלצערנו, בן משפחה, מסור ככל שיהיה, אינו יכול לעבוד בתור מטפל במשרה מלאה. אנחנו לא מזמינים את הצורך להיעזר במטפל. זה מגיע אלינו בלי שביקשנו. בין אם זה קשיש שמצבו הולך ומדרדר ובין אם זה גבר או אישה שיצאו לא מכבר מניתוח מסובך המשבית אותם או דורש אשפוז בבית ובין אם זה אנשים שלאחר תאונה, המגבילה אותם.

כולנו, כבני משפחה, רוצים באמת ובתמים לסייע. אבל למען האמת לא נוכל להחזיק מעמד לא מבחינה פיזית ולא מבחינה מנטלית. גם לנו יש חיים במקביל עם עבודה, משפחה ועיסוקים אחרים. איננו רוצים לזנוח את יקרינו ולהשאיר אותו ללא טיפול מיטיב. ולכן, יש חשיבות אדירה למצוא לו מטפלת חיצונית מעולה.

 

ההתאמה המושלמת

אנחנו ב'היחידה לסיעוד' שמנו לעצמנו כמטרה לא רק למצוא ולהכשיר את המטפלות הטובות ביותר ברמה המקצועית אלא גם לבצע את ההתאמה המושלמת במה האנושית בין המטפלת למטופל. זו משימה קשה ומורכבת אך אנו מאמינים שהיא הכרחית. מטפלת דוברת רוסית תהיה קריטית עבור קשיש יוצא ברית המועצות שמתקשה לדבר עברית כמו גם חשיבות מטפל שומר שבת לאדם נזקק השומר על אורח חיים דתי מוקפד. אנו מבקשים לנצל במה זו, כדי להביא לידיעתכם עוד דברים חשובים ברמת ההתאמה הנדרשת.

זמינות

יש מטופלים הנזקקים לסיוע רק לכמה שעות ויש מטופלים הדורשים סיוע רציף 24\7 . יש מטופלים שזקוקים לליווי של יום בשבוע ויש כאלו שזקוקים גם לארבע – חמישה ימים. לזמינות של המטפלת חשיבות רבה בהתאמתה למטופל. לא נרצה לבצע שינויים פרסונליים בזהות המטפלת בשל חוסר זמינות, דבר שיקשה מאוד על הטיפול ויפגום באיכותו.

הכשרה

מטפלות רבות מגיעות מרקעים והכשרות שונות. ישנן מטפלות רגילות וישנן מטפלות סיעודיות וישנן גם אחיות סיעודיות, אשר יכולות לסייע במגוון דרכים רחב יותר הקשורים גם לעולם הרפואי. החשיבות היא להתאים את סוג המטפלת לצורך ולהכשרה שיכולה לתת מענה לאותו הצורך.

ניסיון וותק

אין תחליף לניסיון ולוותק של מטפלת. זה שווה זהב. אך גם כאן, יש לבחון כל דבר לגופו. תמיד יש לבדוק שהוותק לא הופך לשחיקה ושהמטפלת עודנה נשארת מחויבת ובעלת כוחות, פיזיים ונפשיים לקראת המשימות המורכבות שבפניה. חברות השמה איכותיות, מקפידות לבחון ולבקר את המטפלות שתחיהן על מנת למנוע מקרים מעין אלו.

תקשורת ושפה

נושא חשוב מאוד הוא יכולת התקשורת. חלק גדול מהחיבור בין המטפלת למטופל מבוסס על תקשורת טובה ביניהם. בסה"כ הם נמצאים שעות רבות ואפילו ימים שלמים זה במחיצתו של זה. אם לא תיווצר כימיה ולא יהיה את הקליק והחיבור ביניהם, גם אם המטפלת היא הטובה ביותר- המכלול לא יהיה מוצלח במיוחד.

אחד מן הדגשים החשובים ביותר סביב עניין התקשורת הוא נושא השפה. אם אין שפה מדוברת משותפת או יכולת בסיסית לתקשר, הרי ששני הצדדים יחוו תסכול. המטופל לא יוכל להסביר מה הוא מבקש והמטפלת לא תוכל לנסות ולהבין היכן הוא צריך את העזרה ומתי. בישראל, הדברים מתחדדים בעיקר אצל קשישים יוצאי חבר העמים. להם נדרש להתאים מטפלת דוברת רוסית. במידה והם לא יזכו לבואה של מטפלת דוברת רוסית והם אינם בקיאים בשפה העברית, הם לא יוכלו לתקשר ברמה הבסיסית ביותר וודאי שלא לרכוש אמון הדדי.

אנחנו ב'היחידה לסיעוד' נדע להתאים מטפלת דוברת רוסית לכל מטופל שזקוק לכך ולדאוג גם לרמתה המקצועית ולאיכויות האנושיות שלה.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לסיעוד
היחידה לסיעוד

היחידה לסיעוד היא חברת סיעוד ותיקה ומקצועית, העובדת בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים בישראל ועם עוד שורה של ארגונים בענף הרפואה והביטוח
החברה מספקת את כל שירותי הסיעוד לרבות עובד סיעוד צמוד 24/7, סיעוד נקודתי, אחות לילה, אחות סיעוד לאחר ניתוח, שירות אחות מוסמכת בבית הלקוח ועוד

ביחידה לסיעוד ישנה רמה גבוהה של האנשים שמהם בנוי הארגון הזה – צוות של אחים ואחיות מסורים ואכפתיים, בעלי הכשרה מקצועית רשמית בתחום הסיעוד ובעלי ניסיון רב בעבודה עם אנשים מבוגרים, נכים ואפילו צעירים הזקוקים לשירותי סיעוד קבועים או זמניים. היחידה לסיעוד מתנהלת על פי מתודולוגיות סדורות שאותן בנתה החברה בעצמה לאורך שנים ארוכות של עבודה בתחום הסיעוד. מתודולוגיות אלה מיועדות להבטיח לכל לקוח את חוויית השירות הטובה ביותר, לה כל אחד מכם מצפה כאשר הוא שוכר איש שילווה את היקרים לו מכל.

התקשרו עכשיו

שמירות בתתי חולים או בתי אבות,
השמות בבתי אבות סיעודים ותשושי נפש

*לא מטפלים בפניות בנושא – עובדים זרים