מטפלת סיעודית מהודו

אנו נטפל ביקירכם כמו משפחה!

מטפלת סיעודית מהודומטפלת סיעודית מהודו

לא עלינו אחד מבני משפחתכם נזקק למטפלת סיעודית. מהר מאוד תגלו עד כמה זה קשה להשיג מטפלת שכזו, שתהיה גם זמינה, גם מקצועית וגם מסורה וחמה. אין זה משנה אם זו מטפלת ישראלית או מטפלת סיעודית זרה- המשימה למצוא מישהי טובה הופכת לקשה יותר ויותר. אנחנו לא רוצים למצוא מישהי שהיא רק טובה אלא שהיא גם נשמה טובה, שתעשה את העבודה עם תחושת שליחות של ממש. בתחום המטפלות הסיעודיות תכונות חיוביות וחברתיות חשובות אפילו יותר, שכן המטפלת הסיעודית תשהה לצד המטופל שעות וימים רבים ולמעשה יכולה להפוך לחלק מהמשפחה.

אנחנו ב'היחידה לסיעוד' כבר סייענו לאלפי קשישים ומוגבלים ובני משפחותיהם במציאת מטפלות ומטפלים רגילים וסיעודיים, שהפכו לסיפורי הצלחה מרגשים ונשמח לסייע גם לכם. כעת, אנחנו רוצים להכיר לכם דמות ששיכולה להיות מוצלחת מאוד בעבודת הטיפול והסיעוד. מטפלת סיעודית מהודו – נעים להכיר.

מטפלת סיעודית מהודו – מי זכאי?

שירותי מטפלת סיעודית מהודו, כמו של כל המטפלים הסיעודיים, ניתנים למי שמוגדר על פי חוק כסיעודי. למעמד זה זכאי מי שאינו יכול לבצע לבדו פעילויות בסיסיות כגון: אכילה, שתיה, רחצה, שימוש בשירותים, שגיבה וקימה או להתנייד ממקום למקום וכן מי שאינו שולט בסוגריו. זה אינו חייב להיות אדם קשיש בהכרח, אשר באופן טבעי עונה לסמנים אלו. זה יכול להיות גם אדם צעיר אחרי ניתוח או אדם שעבר תאונה המשביתה אותו. זה יכול להיות אדם המאושפז בבית חולים או כזה שהשתחרר לביתו אך עדיין אינו מסוגל לעשות את המטלות שציינו לבדו.

עבודת המטפל הסיעודי

מטפלת סיעודית מהודו כמו גם מטפלים ממדינות אחרות או ישראלים, אמונים על הסיוע והעזרה למטופל. הסיוע יכול להינתן בשעות מוגדרות מסוימות או במשך 24 שעות ביממה, אם נדרש, דבר הדורש את הישארות המטפל בבית המטופל לכל אורך התקופה. המטפל הסיעודי יעזור למטופל בכל הפעולות הנדרשות שאינו מסוגל לעשות, כולל פעולות אינטימיות. מכאן גם עולה החשיבות הרבה שיש למציאת מטפל סיעודי איכותי ומקצועי ולא פחות חשוב אנושי וחברותי. רק חברות מנוסות ומיומנות בהשמת מטפלים סיעודיים, יוכלו לבצע התאמה טובה מאוד, המבוססת על ניסיון ויכולת הבחנה והבנה של הצרכים והמענים.

חשוב לזכור בהקשר זה, שבין אם מדובר בקשישים שלאחרונה חלה הדרדרות במצבם לבין צעירים יותר שהיכולת ניטלה מהם במפתיע, הרי שמדובר בעניין מורכב מאוד. אנשים אלו מרגישים חסרי אונים ונבוכים ודאי על רקע העובדה שעד לפני רגע תפקדו באופן מלא. וכעת, הם נטל על מישהו אחר. מצב רגשי זה דורש התייחסות מיוחדת ורגישות רבה, הן מצד המטפלים והן מצד החברה המשימה אותם.

מטפלת סיעודית מהודו מומלצת

מטפלת סיעודית מהודו, במידה ונבחרה בקפידה, יכולה להיות כלי עזר חשוב במערך הטיפולי והשיקומי. המטפלות ההודיות נחשבות לאמינות מאוד, שקטות, חברותיות ומסורות מאוד. כאשר הן באות לעבוד בארץ, הן מודעות לדברים הנדרשים מהן ומוכנות לכל אתגר. כמו מטפלות סיעודיות ישראליות, גם הן בעלות הכשרה בתחום בארץ מולדתן. רבות מהן, וזה יתרון נוסף, גם דוברות את השפה האנגלית בצורה טובה מאוד, כך שניתן לדלג ביתר קלות על מחסומי השפה, המהווים לא אחת פתח ליצירת קשיים.

כפי שהזכרנו את חשיבות בחירת המטפלת רק מחברה מנוסה, יש חשיבות גם לבחירת מטפלת סיעודית מהודו, שהיא חוקית ויש לה אישור עבודה בארץ. לצערנו, יש לא מעט עובדות ומטפלות זרות לא חוקיות אשר מועסקות על ידי חברות שרלטניות. בסופו של דבר, אם יקרה משהו, הן למטופל והן למטפלת עצמה, אתם תצטרכו לשאת באחריות. לעומת זאת, חברות הפועלות על פי חוק, הן הדואגות לתנאים הסוציאליים ולביטוחים השונים וכן למעקב ובקרה אחרי עבודת המטפלת, כך שאתם יכולים להיות בראש שקט לחלוטין.

אז מה היה לנו בכתבה:
היחידה לסיעוד
היחידה לסיעוד

היחידה לסיעוד היא חברת סיעוד ותיקה ומקצועית, העובדת בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים בישראל ועם עוד שורה של ארגונים בענף הרפואה והביטוח
החברה מספקת את כל שירותי הסיעוד לרבות עובד סיעוד צמוד 24/7, סיעוד נקודתי, אחות לילה, אחות סיעוד לאחר ניתוח, שירות אחות מוסמכת בבית הלקוח ועוד

ביחידה לסיעוד ישנה רמה גבוהה של האנשים שמהם בנוי הארגון הזה – צוות של אחים ואחיות מסורים ואכפתיים, בעלי הכשרה מקצועית רשמית בתחום הסיעוד ובעלי ניסיון רב בעבודה עם אנשים מבוגרים, נכים ואפילו צעירים הזקוקים לשירותי סיעוד קבועים או זמניים. היחידה לסיעוד מתנהלת על פי מתודולוגיות סדורות שאותן בנתה החברה בעצמה לאורך שנים ארוכות של עבודה בתחום הסיעוד. מתודולוגיות אלה מיועדות להבטיח לכל לקוח את חוויית השירות הטובה ביותר, לה כל אחד מכם מצפה כאשר הוא שוכר איש שילווה את היקרים לו מכל.

צרו קשר ונחזור בהקדם

התקשרו עכשיו

שמירות בתתי חולים או בתי אבות,
השמות בבתי אבות סיעודים ותשושי נפש

*לא מטפלים בפניות בנושא – עובדים זרים